Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei

Dinosaur Brains: Dealing with All Those Impossible People at Work

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
PMThis book will help you deal with your employees and co-workers by giving you the keys to understanding the way their brains--and yours--work. Using the metaphor of the dinosaur brain, the authors detail a whole range of human responses dictated by... weiterlesen
Buch

27,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Vorbestellbar. Bestellen Sie diesen Artikel und wir melden uns bei Ihnen, wenn er lieferbar ist. (Selbstverständlich wird der Kaufpreis erst fällig, sobald wir den Artikel versenden.)
Dinosaur Brains: Dealing with All Those Impossible People at Work als Buch
Produktdetails
Titel: Dinosaur Brains: Dealing with All Those Impossible People at Work
Autor/en: Albert J. Bernstein, Sydney Craft Rozen

ISBN: 047161808X
EAN: 9780471618089
Sprache: Englisch.
JOHN WILEY & SONS INC

März 1989 - gebunden - 272 Seiten

Beschreibung

PMThis book will help you deal with your employees and co-workers by giving you the keys to understanding the way their brains--and yours--work. Using the metaphor of the dinosaur brain, the authors detail a whole range of human responses dictated by a part of the human brain sometimes beyond our control. They then show you what to expect from that part of the brain and how to be prepared for it, including such problems as turf battles, reflexive competitiveness, and office courtship. Outlines the rules of ^lizard logic, and how to use them to your advantag

Inhaltsverzeichnis

WHAT IS THE DINOSAUR BRAIN? The Dinosaur Brain and Lizard Logic. How the Dinosaur Brain Works. THE RULES OF LIZARD LOGIC. Get It Now! The Triple F Response: Fight, Flight, or Fright. Be Dominant! Defend the Territory! Get the Mate! If It Hurts, Hiss! Like Me, Good; Not Like Me, Bad. USING LIZARD LOGIC. Avoiding the Reptile Response. Bad Moods and Internal Television. Irritability. Manipulation. The Positive Uses of Anger. Angry Clients. The Customer Service Model. Motivating Yourself and Your Employees. Stress Is Not the Enemy. Is Your Mind Out of Shape? Long--Term Planning. Making Waves. Ita s Lonely at the Top. The Captain Kirk Management Style. The Mentor Relationship. Why People Get Involved in Office Romances. How to Save Yourself if Your Company Is "One Big Happy Familya a . Corporate Juvenile Delinquents. Dealing with Old Dinosaurs. Labor and Management. The Customer from Outer Space. Gravity. Habit and Ritual. Management by Mind--Reading: The Case Against Bad Attitude. How to Make Your Colleagues Mad at You. Suggested Readings. Index.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Das Messias-Projekt
- 54% **
eBook
von Markus Ridder
Print-Ausgabe € 10,99
Harry Potter 1 und der Stein der Weisen. Schmuckausgabe
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Splitter
eBook
von Sebastian Fit…
Die Fotografin - Psychothriller
eBook
von B.C. Schiller

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Harry Potter 1 und der Stein der Weisen
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Küstenmorde
- 19% **
eBook
von Nina Ohlandt
Print-Ausgabe € 9,90
Mörderischer Mistral
- 20% **
eBook
von Cay Rademache…
Print-Ausgabe € 9,99
Die Perlenschwester
- 20% **
eBook
von Lucinda Riley
Print-Ausgabe € 19,99
Passagier 23
eBook
von Sebastian Fit…
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.