Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei

Competing in the Age of Digital Convergence: Strategy as Structured Chaos

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
COMPETING IN THE AGE OF DIGITAL CONVERGENCE features a wide range of perspectives on, and insights into, one of the great forces shaping high-tech business development today--the convergence of the computer, telecommunications and consumer electronic... weiterlesen
Buch

36,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Vorbestellbar. Bestellen Sie diesen Artikel und wir melden uns bei Ihnen, wenn er lieferbar ist. (Selbstverständlich wird der Kaufpreis erst fällig, sobald wir den Artikel versenden.)
Competing in the Age of Digital Convergence: Strategy as Structured Chaos als Buch
Produktdetails
Titel: Competing in the Age of Digital Convergence: Strategy as Structured Chaos

ISBN: 0875847269
EAN: 9780875847269
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von David B. Yoffie
HARVARD BUSINESS

Februar 1997 - gebunden - 464 Seiten

Beschreibung

COMPETING IN THE AGE OF DIGITAL CONVERGENCE features a wide range of perspectives on, and insights into, one of the great forces shaping high-tech business development today--the convergence of the computer, telecommunications and consumer electronics industries.

Inhaltsverzeichnis

Preface and Acknowledgments
1. Introduction
CHESS and Competing in the Age of Digital Convergence by David B. Yoffie
2. The Computer Industry
The First Half-Century by Alfred D. Chandler, Jr.
2. Sun Wars
Competition within a Modular Cluster, 1985-1990 by Carliss Y. Baldwin and Kim B. Clark
4. Winners and Losers
Industry Structure in the Converging World of Telecommunications, Computing, and Entertainment by David J. Collis, P. William Bane, and Stephen P. Bradley
5. What Does Industry Convergence Mean? By Shane Greenstein and Tarun Khanna
6. Creating Value and Setting Standards
The Lessons of Consumer Electronics for Personal Digital Assistants byAnita M. McGahan, Leslie L. Vadasz, and David B. Yoffie
7. Larger Firms' Demand for Computer Products and Services
Competing Market Models, Inertia, and Enabling Strategic Change by Timothy E. Bresnahan and Garth Saloner
8. Patent Scope and Emerging Industries
Biotechnology, Software, and Beyond by Josh Lerner and Robert P. Merges
9. Alliance Clusters in Multimedia
Safety Net or Entanglement? by Benjamin Gomes-Casseres and Dorothy Leonard-Barton
10. Beyond the Waterfall
Software Development at Microsoft by Michael A. Cusumano and Stanley A. Smith
11. Managing Chaos
System-Focused Product Development in the Computer and Multimedia Environment by Marco Iansiti
Index
About the Contributors
About the Authors

Portrait

David B. Yoffie is the Max and Doris Starr Professor of International Business Administration at Harvard Business School.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Standing Room Only
Buch (gebunden)
von Philip Kotler
Smart Organization
Buch (gebunden)
von James Matheso…
The Art of Possibility
Buch (gebunden)
von Rosamund Ston…
L'Inglese
Taschenbuch
von Anthony Bulge…

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Einfluss der Kundenloyalität im Social Media Marketing: Was Kunden wirklich von Unternehmen erwarten
Buch (kartoniert)
von Marcel Ammann
The Human Equation
Buch (gebunden)
von Jeffrey Pfeff…
Die Perlenschwester
- 20% **
eBook
von Lucinda Riley
Print-Ausgabe € 19,99
Passagier 23
eBook
von Sebastian Fit…
Kinderspiel
eBook
von Ursula M. Muh…
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.