Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei

Creating Strategic Leverage: Matching Company Strengths with Market Opportunities

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Not only examines how to analyze industry structure and how to determine your company's competitive position within it, but also details how to use such analysis in order to gain the competitive edge by anticipating or changing the rules of the game-... weiterlesen
Buch

77,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Creating Strategic Leverage: Matching Company Strengths with Market Opportunities als Buch
Produktdetails
Titel: Creating Strategic Leverage: Matching Company Strengths with Market Opportunities
Autor/en: Milind M. Lele

ISBN: 0471631426
EAN: 9780471631422
Sprache: Englisch.
JOHN WILEY & SONS INC

Dezember 1991 - gebunden - 352 Seiten

Beschreibung

Not only examines how to analyze industry structure and how to determine your company's competitive position within it, but also details how to use such analysis in order to gain the competitive edge by anticipating or changing the rules of the game--even changing the game itself. Provides clear, concise solutions to some major problems such as how to describe and communicate a strategy and how to determine what's feasible and what's not, depending on your company's position. Packed with case studies from such industries as AT&T, Federal Express, United Airlines and more.

Inhaltsverzeichnis

UNDERSTANDING STRATEGIC LEVERAGE. Strategic Leverage: A New Paradigm. Industry Structure and Strategic Leverage. How Competitive Position Restricts Leverage and Limits Choices. How Competitive Forces Affect Leverage. ANALYZING STRATEGIC LEVERAGE. Analyzing Freedom of Maneuver. Likely Returns of the Three Generic Strategies. How Strategic Leverage and Company Choices Change as Industries Evolve. Strategic Mapping: A Tool for Visualizing Leverage. Using Market Signals to Create or Modify Leverage. EXPLOITING STRATEGIC LEVERAGE. Selecting Strategies That Exploit Leverage. How Successful New Products Capitalize on Leverage. How Strategic Leverage Influences Product Tactics. Why Channels Can Become Industry "Fault Linesa a . Using Pricing to Create, Maneuver and Maintain Leverage. Notes. Index.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Tödliche Camargue
- 10% **
eBook
von Cay Rademache…
Print-Ausgabe € 9,99
Paganinis Fluch
- 10% **
eBook
von Lars Kepler
Print-Ausgabe € 9,99
Der Hundeflüsterer - Thriller
eBook
von B.C. Schiller
Ein Abenteuer in den Highlands
eBook
von Karin Lindber…

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Bretonische Flut
- 13% **
eBook
von Jean-Luc Bann…
Print-Ausgabe € 14,99
Harry Potter 1 und der Stein der Weisen. Schmuckausgabe
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Das Messias-Projekt
- 54% **
eBook
von Markus Ridder
Print-Ausgabe € 10,99
Die Perlenschwester
- 20% **
eBook
von Lucinda Riley
Print-Ausgabe € 19,99
Origin
- 17% **
eBook
von Dan Brown
Print-Ausgabe € 28,00
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.