Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Klick ins Buch Adaptive and Personalized Semantic Web als Buch
PORTO-
FREI

Adaptive and Personalized Semantic Web

'Studies in Computational Intelligence'. Auflage 2006. Book. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Web Personalization can be de?ned as any set of actions that can tailor the Webexperiencetoaparticularuserorsetofusers. Toachievee?ectivepers- alization,organizationsmustrelyonallavailabledata,includingtheusageand click-stream data (re?ecting user be … weiterlesen
Buch

160,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Adaptive and Personalized Semantic Web als Buch

Produktdetails

Titel: Adaptive and Personalized Semantic Web

ISBN: 3540306056
EAN: 9783540306054
'Studies in Computational Intelligence'.
Auflage 2006.
Book.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Spiros Sirmakessis
Springer Berlin Heidelberg

21. Februar 2006 - gebunden - 120 Seiten

Beschreibung

Web Personalization can be de?ned as any set of actions that can tailor the Webexperiencetoaparticularuserorsetofusers. Toachievee?ectivepers- alization,organizationsmustrelyonallavailabledata,includingtheusageand click-stream data (re?ecting user behaviour), the site content, the site str- ture,domainknowledge,aswellasuserdemographicsandpro?les. Inaddition, e?cient and intelligent techniques are needed to mine this data for actionable knowledge, and to e?ectively use the discovered knowledge to enhance the users Web experience. These techniques must address important challenges emanating from the size and the heterogeneous nature of the data itself, as wellasthedynamicnatureofuserinteractionswiththeWeb. Thesechallenges include the scalability of the personalization solutions, data integration, and successful integration of techniques from machine learning, information - trievaland?ltering,databases,agentarchitectures,knowledgerepresentation, data mining, text mining, statistics, user modelling and human-computer - teraction. The Semantic Web adds one more dimension to this. The workshop will focus on the semantic web approach to personalization and adaptation. The Web has been formed to be an integral part of numerous applications inwhichauserinteractswithaserviceprovider,productsellers,governmental organisations, friends and colleagues. Content and services are available at di?erent sources and places. Hence, Web applications need to combine all available knowledge in order to form personalized, user-friendly, and busine- optimal services.

Inhaltsverzeichnis

An Algorithmic Framework for Adaptive Web Content.- A Multi-Layered and Multi-Faceted Framework for Mining Evolving Web Clickstreams.- Model Cloning: A Push to Reuse or a Disaster?.- Behavioral Patterns in Hypermedia Systems: A Short Study of E-commerce vs. E-learning Practices.- Adaptive Personal Information Environment Based on Semantic Web.- A Multilayer Ontology Scheme for Integrated Searching in Distributed Hypermedia.- htmlButler - Wrapper Usability Enhancement through Ontology Sharing and Large Scale Cooperation.- A Methodology for Conducting Knowledge Discovery on the Semantic Web.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.