Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Addressing the Achievement Gap als Buch
PORTO-
FREI

Addressing the Achievement Gap

Findings and Applications (Hc). HC gerader Rücken kaschiert. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
The chapters included in this book were commissioned to serve as the background for the national invitational conference sponsored by the LSS at Temple University Center for Research in Human Development and Education (CRHDE). The conferen … weiterlesen
Buch

83,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Addressing the Achievement Gap als Buch

Produktdetails

Titel: Addressing the Achievement Gap

ISBN: 1593114524
EAN: 9781593114527
Findings and Applications (Hc).
HC gerader Rücken kaschiert.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Ronald D. Taylor, Herbert J. Walberg
Information Age Publishing

4. Dezember 2005 - gebunden - 132 Seiten

Beschreibung

The chapters included in this book were commissioned to serve as the background for the national invitational conference sponsored by the LSS at Temple University Center for Research in Human Development and Education (CRHDE). The conference and the publication of the conference proceedings were supported by the Institute of Education Sciences (IES) of the U. S. Department of Education. The opinions expressed do not necessarily reflect the positions of the supporting agencies and no official endorsement should be inferred.

Inhaltsverzeichnis

Preface. PART I: SOCIAL AND ENVIRONMENTAL FACTORS AND STUDENT ACHIEVEMENT. Minority Academic Achievement in a Selective Public University: The Role of the Campus Environment, Melanie Domenech Rodriguez, Angela Stewart, Ana Mari Cauce, James Antony, and the Post Affirmative Action Legislation Impact Study Group. Children of Immigrants and Their Achievement: The Roles of Family, Acculturation, Social Class, Gender, Ethnicity, and School Contexts, Ruben G. Rumbaut. Family and Neighborhood Environments and the Adjustment and Achievement of African American Adolescents, Ronald D. Taylor. PART II: PROGRAMMATIC APPROACHES TO ADDRESSING STUDENT ACHIEVEMENT. Sisters in Science: Confronting Equity in Science and Mathematics Education, Penny L. Hammrich. Developing Successful Intelligence in All Children: A Solution to Underachievement in Ethnic Minority Students, Robert J. Sternberg, Conclusions. About the Contributors.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.