Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Product Design for Modularity als Buch
PORTO-
FREI

Product Design for Modularity

Auflage 2001. Book. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: NIKOLAUS12
 
The current marketplace is undergoing an accelerated pace of change that challenges corporations to innovate new techniques to respond rapidly to an ever-changing environment. At the center of this changing environment is a new generation of empowere … weiterlesen
Dieses Buch ist auch verfügbar als:
Buch

170,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Product Design for Modularity als Buch

Produktdetails

Titel: Product Design for Modularity
Autor/en: Ali K. Kamrani, Sa'ed M. Salhieh

ISBN: 0792385543
EAN: 9780792385547
Auflage 2001.
Book.
Sprache: Englisch.
Springer US

31. Oktober 2000 - gebunden - 228 Seiten

Beschreibung

The current marketplace is undergoing an accelerated pace of change that challenges corporations to innovate new techniques to respond rapidly to an ever-changing environment. At the center of this changing environment is a new generation of empowered buyers (customers) equipped with fast­ evolving technologies that allow them to buy from markets scattered across the globe. Empowering the customers has deprived organizations of what was once their right-to introduce new products slowly, at their own leisure. Organizations used to introduce new products every few years, and, for the most part, products offered limited functionalities and features. A low-priced quality product-irrespective of customer satisfaction-was a guaranteed ticket for success. New global economies and global markets changed business practices and focused on the customer as the major player in the economy. Organizations now fail or succeed based upon their ability to respond quickly to changing customer demands and to utilize new technological innovations. In such an environment, the advantage goes to the firm that can offer greater varieties of new products with higher performance and greater overall appeal. In order to compete in this fast-paced global market, organizations need to produce products that can be easily configured to offer distinctive capabilities compared to the competition. Furthermore, organizations need to develop new methods and techniques to react rapidly to required changes in products and market trends and to shorten the product development cycle, which will enable them to gain more economic competitiveness.

Inhaltsverzeichnis

List of Figures. List of Tables. Acknowledgements. Preface.
1. Product Development Process: An Introduction.
2. Modular Design.
3. Design for Modularity.
4. Design for Assembly.
5. Design for Manufacture and Template-Based Process Planning.
6. Flexible and Modular Cell Design. References. Index.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
Artikel mit dem Hinweis "Pünktlich zum Fest" werden an Lieferadressen innerhalb Deutschlands rechtzeitig zum 24.12.2018 geliefert.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.