Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Understanding the Older Consumer: The Grey Market als Buch
PORTO-
FREI

Understanding the Older Consumer: The Grey Market

Empfohlen von 18 bis 18 Jahren. Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
There are more people over 50 than ever before, with numbers likely to continue to rise. They are wealthier, healthier and happier than our old stereotypical images lead us to believe, yet this segment of the market is under-researched. In Understand … weiterlesen
Buch

47,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Understanding the Older Consumer: The Grey Market als Buch

Produktdetails

Titel: Understanding the Older Consumer: The Grey Market
Autor/en: Barrie Gunter

ISBN: 0415186447
EAN: 9780415186445
Empfohlen von 18 bis 18 Jahren.
Sprache: Englisch.
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

Oktober 1998 - kartoniert - 192 Seiten

Beschreibung

There are more people over 50 than ever before, with numbers likely to continue to rise. They are wealthier, healthier and happier than our old stereotypical images lead us to believe, yet this segment of the market is under-researched. In Understanding the Older Consumer, Barrie Gunter provides a detailed examination of the demographic, behavioural and psychological profiles of this group. He shows that without the responsibilities of loans and child raising and with better financial provision than in previous years, the over-50s represent a powerful spending force. In order to reach this group, marketers need to know how best to target advertising and respond to the changes that have occurred. Understanding the Older Consumer provides a wealth of information on older people's lifestyles and leisure, their interest in the mass media, their perceptions of advertising and their shopping preferences that will be invaluable to students of marketing, media and social psychology.

Pressestimmen

"My recommendation is to buy the book if you are interested in research concernin over-50s consumers....with references dating back to 1920, with almost 80 percent of those references dating between 1974 and 1993 and, finally, with those references including nearly every prominent consumer behavior researcher in the USA and the UK during those years, the book is definitely a "must-have" for current researchers in the field."
-"Journal of Consumer Marketing
"Extensive references cited at the end of this book enhance this valuable source for those interested in advertising and marketing and psychology."
-"Choice

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Working with Older Persons: Cognitive and Phenomenological Methods
Buch (gebunden)
von Edmund Sherman
Centralization and Power in Social Service Delivery Systems
Buch (gebunden)
von J. R. Hollingswo…
Stereotypes During the Decline and Fall of Communism
Buch (gebunden)
von Gyorgy Hunyady
Language in Action: Psychological Models of Conversation
Buch (gebunden)
von William Turnbull
Social Dilemmas: Theoretical Issues and Research Findings
Buch (gebunden)
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.