Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Bücher immer versandkostenfrei
Understanding the Older Consumer: The Grey Market als Buch
PORTO-
FREI

Understanding the Older Consumer: The Grey Market

Empfohlen von 18 bis 18 Jahren. Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
There are more people over 50 than ever before, with numbers likely to continue to rise. They are wealthier, healthier and happier than our old stereotypical images lead us to believe, yet this segment of the market is under-researched. In Understand... weiterlesen
Buch

49,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Understanding the Older Consumer: The Grey Market als Buch
Produktdetails
Titel: Understanding the Older Consumer: The Grey Market
Autor/en: Barrie Gunter

ISBN: 0415186447
EAN: 9780415186445
Empfohlen von 18 bis 18 Jahren.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Caroline Garland
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

März 1998 - kartoniert - 192 Seiten

Beschreibung

There are more people over 50 than ever before, with numbers likely to continue to rise. They are wealthier, healthier and happier than our old stereotypical images lead us to believe, yet this segment of the market is under-researched. In Understanding the Older Consumer, Barrie Gunter provides a detailed examination of the demographic, behavioural and psychological profiles of this group. He shows that without the responsibilities of loans and child raising and with better financial provision than in previous years, the over-50s represent a powerful spending force. In order to reach this group, marketers need to know how best to target advertising and respond to the changes that have occurred. Understanding the Older Consumer provides a wealth of information on older people's lifestyles and leisure, their interest in the mass media, their perceptions of advertising and their shopping preferences that will be invaluable to students of marketing, media and social psychology.

Pressestimmen

"My recommendation is to buy the book if you are interested in research concernin over-50s consumers....with references dating back to 1920, with almost 80 percent of those references dating between 1974 and 1993 and, finally, with those references including nearly every prominent consumer behavior researcher in the USA and the UK during those years, the book is definitely a "must-have" for current researchers in the field."
-"Journal of Consumer Marketing
"Extensive references cited at the end of this book enhance this valuable source for those interested in advertising and marketing and psychology."
-"Choice

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Tödliche Camargue
- 10% **
eBook
von Cay Rademache…
Print-Ausgabe € 9,99
Paganinis Fluch
- 10% **
eBook
von Lars Kepler, …
Print-Ausgabe € 9,99
Der Hundeflüsterer - Thriller
eBook
von B.C. Schiller
Ein Abenteuer in den Highlands
eBook
von Karin Lindber…

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Working with Older Persons: Cognitive and Phenomenological Methods
Buch (gebunden)
von Edmund Sherman
Centralization and Power in Social Service Delivery Systems
Buch (gebunden)
von J. R. Hollingswo…
Stereotypes During the Decline and Fall of Communism
Buch (gebunden)
von Gyorgy Hunyady
Language in Action: Psychological Models of Conversation
Buch (gebunden)
von William Turnbull
Social Dilemmas: Theoretical Issues and Research Findings
Buch (gebunden)
vor

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Bretonische Flut
- 23% **
eBook
von Jean-Luc Bann…
Bisher € 12,99
Harry Potter 1 und der Stein der Weisen. Schmuckausgabe
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Das Messias-Projekt
- 54% **
eBook
von Markus Ridder
Print-Ausgabe € 10,99
Straßenverkehrsrecht für Feuerwehr und THW
Buch (kartoniert)
von Gerhard Nadle…
Winning at Innovation: The A-To-F Model
Buch (gebunden)
von Philip Kotler…
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.