Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Lead Generation for the Complex Sale: Boost the Quality and Quantity of Leads to Increase Your ROI als Buch
PORTO-
FREI

Lead Generation for the Complex Sale: Boost the Quality and Quantity of Leads to Increase Your ROI

Boost the Quality and Quantity of Leads to Increase Your ROI. Illustrations. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 10% Rabatt bei Hugendubel.de
 
10% Rabatt sichern mit Gutscheincode: XMAS10
 
Lead Generation for the Complex Sale arms you with a sophisticated multimodal approach to generating highly profitable leads. Brian Carroll, CEO of InTouch Incorporated and expert in lead generation solutions, reveals key strategies that you can impl … weiterlesen
Dieses Buch ist auch verfügbar als:
Buch

33,49 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Lead Generation for the Complex Sale: Boost the Quality and Quantity of Leads to Increase Your ROI als Buch

Produktdetails

Titel: Lead Generation for the Complex Sale: Boost the Quality and Quantity of Leads to Increase Your ROI
Autor/en: Brian Carroll

ISBN: 0071458972
EAN: 9780071458979
Boost the Quality and Quantity of Leads to Increase Your ROI.
Illustrations.
Sprache: Englisch.
McGraw-Hill Education - Europe

1. Juni 2006 - gebunden - 224 Seiten

Beschreibung

Lead Generation for the Complex Sale arms you with a sophisticated multimodal approach to generating highly profitable leads. Brian Carroll, CEO of InTouch Incorporated and expert in lead generation solutions, reveals key strategies that you can implement immediately to win new customers, accelerate growth, and improve your sales performance.
You'll start by defining your ideal leads and targeting your ideal customer. Then, you'll construct your lead generation plan, a crucial step to staying ahead of your competition long-term. To help you put your plan into action, Carroll guides you step by step to:
  • Align sales and marketing efforts to optimize the number of leads
  • Use multiple lead generation vehicles, including e-mail, referrals, public relations, speaking events, webinars, and more
  • Create value for the prospective customer throughout the buying process
  • Manage a large group of leads without feeling overwhelmed
  • Identify and prioritize your best prospects
  • Increase the percentage of leads who become profitable customers
  • Avoid lulls in the sales cycle
With Lead Generation for the Complex Sale you'll learn how to target prospects early in the buying process and make the most efficient use of sales productivity and marketing resources.

Portrait

McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Trade Like a Stock Market Wizard: How to Achieve Super Performance in Stocks in Any Market
Buch (gebunden)
von Mark Minervini
A Creator's Guide to Transmedia Storytelling: How to Captivate and Engage Audiences across Multiple Platforms
Buch (gebunden)
von Andrea Phillips
Emerging Markets Rule: Growth Strategies of the New Global Giants
Buch (gebunden)
von Mauro F. Guillen…
Global HR Competencies: Mastering Competitive Value from the Outside-In
Buch (gebunden)
von Dave Ulrich, Way…
The Essentials of Business Etiquette: How to Greet, Eat, and Tweet Your Way to Success
Buch (kartoniert)
von Barbara Pachter
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
Artikel mit dem Hinweis "Pünktlich zum Fest" werden an Lieferadressen innerhalb Deutschlands rechtzeitig zum 24.12.2018 geliefert.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.