Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Language Development and Individual Differences: A Study of Auxiliary Verb Learning als Buch
PORTO-
FREI

Language Development and Individual Differences: A Study of Auxiliary Verb Learning

Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
Ihr 10% Rabatt bei Hugendubel.de
 
10% Rabatt sichern mit Gutscheincode: XMAS10
 
Brian Richards examines variation in children's early language development, with special emphasis on the auxiliary verb. He identifies significant variation both in the age and in the stage of emergence of auxiliaries, and in the rate, style and sequ … weiterlesen
Buch

38,49 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Language Development and Individual Differences: A Study of Auxiliary Verb Learning als Buch

Produktdetails

Titel: Language Development and Individual Differences: A Study of Auxiliary Verb Learning
Autor/en: Brian Richards, Richards Brian J.

ISBN: 0521023416
EAN: 9780521023412
Sprache: Englisch.
CAMBRIDGE UNIV PR

September 2005 - kartoniert - 272 Seiten

Beschreibung

Brian Richards examines variation in children's early language development, with special emphasis on the auxiliary verb. He identifies significant variation both in the age and in the stage of emergence of auxiliaries, and in the rate, style and sequence of subsequent development. He relates some of these aspects to a tendency to acquire the auxiliary holistically, and others to the quality of interaction with the child's partners in conversation. This book will be valuable to all those interested in language acquisition, whether linguists, psychologists, or speech therapists.

Inhaltsverzeichnis

Part 1. Introductory Sections: 1. The auxiliary and the young language learner; 2. Rate of auxiliary verb learning in thirty-three children; Part II. Individual Differences and Auxiliary Verb Learning in Seven Children: 3. Research design; 4. Rate of development; 5. Indicators of analytic and piecemeal learning; 6. The complexity principle as an indicator of holistic learning; 7. Individual differences and the development of auxiliaries in tag questions; 8. The development of auxiliary DO; 9. The development of CAN; Part III: Environmental Influences and Individual Differences in Auxiliary Verb Learning: 10. Previous research; 11. Yes/No questions and rate of auxiliary learning for thirty-two children; 12. Conclusion; Notes; References; Index.

Pressestimmen

"For readers interested in auxiliary verb acquisition particularly, the book provides the most comprehensive and detailed account currently available...provides the researcher and student of language acquisition with a wealth of insightful comments on methodology and interpretation. It should also interest those who want to understand better the problems and complexities of providing adequate descriptions and explanations for young children's developing and variably displayed knowledge of language." Marilyn Shatz, Contemporary Psychology
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
Artikel mit dem Hinweis "Pünktlich zum Fest" werden an Lieferadressen innerhalb Deutschlands rechtzeitig zum 24.12.2018 geliefert.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.