Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Advances in Cognition and Educational Practice als Buch
PORTO-
FREI

Advances in Cognition and Educational Practice

von Ca98
Conceptual Issues in Research in Intelligence Vol 5. 52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case…
Buch (gebunden)
Ihr 10% Rabatt bei Hugendubel.de
 
10% Rabatt sichern mit Gutscheincode: XMAS10
 
Intelligence is considered in its widest sense, representing diverse view points and areas of specialization in this volume. Contributors represent an international network of intelligence and cognition researchers, coming from a wide range of countr … weiterlesen
Buch

148,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Advances in Cognition and Educational Practice als Buch

Produktdetails

Titel: Advances in Cognition and Educational Practice
Autor/en: Ca98

ISBN: 0762304235
EAN: 9780762304233
Conceptual Issues in Research in Intelligence Vol 5.
52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case Laminate on White w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Jerry Carlson, Welko Tomic
Emerald Group Publishing Limited

2. Juli 1998 - gebunden - 334 Seiten

Beschreibung

Intelligence is considered in its widest sense, representing diverse view points and areas of specialization in this volume. Contributors represent an international network of intelligence and cognition researchers, coming from a wide range of countries including Germany, New Zealand, The Netherlands and the United States. This volume concentrates on a few points of special importance, that is, the changeability of intelligence and its relation to cognition. Most of the chapters in this work are original contributions to the field and were specially commissioned for this particular volume.

Inhaltsverzeichnis

Introduction: issues in the malleability of intelligence (W. Tomic, J. Kingma). The schools: IQ tests, labels, and the word "intelligence" (J.R. Flynn). Intelligence as a subsystem of personality: from Spearman's G to contemporary models of hot processing (J.D. Mayer, D.C. Mitchell). A longitudinal study of factors associated with Wechsler verbal and performance IQ scores in students from low income, African-American families (F.A. Campbell, I. Nabors). De Groot's potentiality theory of intelligence: a resume and a validation study (A.A.J. van Peet). Relating reading achievement to intelligence and memory capacity (R.P. Carver). Experimental approaches to the assessment and development of higher-order intellectual processes (D.H. Clements, B.K. Nastasi). The detection of inter-stimulus relations: a locus of intelligence-related differences (S.A. Soraci et al.). Intelligence and learning potential: theoretical and research issues (W.C.M. Resing). Inductive reasoning and fluid intelligence: a training approach (K.J. Klauer). Accelerating intelligence development through an inductive reasoning training (W. Tomic, J. Kingma). The effects of test preparation (H. van der Molen et al.).
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
Artikel mit dem Hinweis "Pünktlich zum Fest" werden an Lieferadressen innerhalb Deutschlands rechtzeitig zum 24.12.2018 geliefert.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.