Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
50% und mehr sparen mit den eBook Schnäppchen der Woche >>
Breakaway: Deliver Value to Your Customers Fast! als Buch
PORTO-
FREI

Breakaway: Deliver Value to Your Customers Fast!

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
"Breakaway" beschreibt ein neues, revolutionäres Modell zur Steigerung der Performance und zur raschen Umsetzung von Veränderungen. Auf der Basis von Hunderten von Interviews, darunter auch mit gut einem Drittel der Fortune 50 Unternehmen w... weiterlesen
Buch

31,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Breakaway: Deliver Value to Your Customers Fast! als Buch
Produktdetails
Titel: Breakaway: Deliver Value to Your Customers Fast!
Autor/en: Charles L. Fred

ISBN: 0787961647
EAN: 9780787961640
Sprache: Englisch.
PFEIFFER & CO

April 2002 - gebunden - 160 Seiten

Beschreibung

"Breakaway" beschreibt ein neues, revolutionäres Modell zur Steigerung der Performance und zur raschen Umsetzung von Veränderungen. Auf der Basis von Hunderten von Interviews, darunter auch mit gut einem Drittel der Fortune 50 Unternehmen wurden leistungsstarke Tools entwickelt, mit denen Sie Ihr Unternehmen verändern können. Wie? Ganz einfach, indem Sie die Lerngeschwindigkeit Ihrer Mitarbeiter erhöhen und dafür sorgen, dass das erworbene Wissen schnell in die Praxis umgesetzt wird. "Breakaway" ist ein praktischer Leitfaden für den schnellen Wandel.

Inhaltsverzeichnis

Acknowledgments.
The Author.
INTRODUCTION: The Breakaway.
CHAPTER ONE: The Intersection of Speed and Expertise.
The Need for Speed.
Speed to Proficiency.
CHAPTER TWO: Three New Rules for a New World.
Linking Development to Delivery of Value.
Accumulating Experience.
Focusing on Speed.
The Three New Rules.
The Challenge.
CHAPTER THREE: Rule 1: Establish the Proficiency Threshold.
Delivering on the Promise to Customers.
What Is the Proficiency Threshold?
Threshold Proficiency in Action.
Threshold Proficiency and the Value Chain.
Threshold Proficiency and the Back Office.
Initiating the Breakaway.
CHAPTER FOUR: Rule 2: Accelerate the Accumulation of Experience.
How People Really Learn.
The Four Phases of Learning.
Accumulation of Experience Left to Chance.
Managing the Accumulation of Experience.
CHAPTER FIVE: Rule 3: Measure the Cycle Time to Threshold Proficiency.
A New Metric of Human Development.
Measuring the Proficiency Rate.
Revisiting the Learning Curve.
Redefining the Learning Curve.
The Partners of Starbucks.
Staying Grounded.
CHAPTER SIX: Putting It All Together: Orchestrating the Breakaway.
Two Companies, Two Styles.
Six Themes for Speed.
The Breakaway.
CHAPTER SEVEN: The Leadership Agenda: Taking People from Where They Are to Where They Need to Be-Fast.
Creating the Obsession.
Leading the Net Generation.
Attracting the Free Agent Worker.
Bringing Innovation to the Development of People.
Leading the Breakaway.
Notes.
Index.

Portrait

Charles L. Fred is a thought leader in performance improvement and an expert in learning speed. He is the president and CEO of Avaltus, Inc., a leading provider of e-learning services to the world's largest companies. In the past twenty years he has directed major change efforts in both the manufacturing and service industries, has consulted to successful companies around the globe, and has been a frequent speaker to major business forums and groups of senior executives. Once a nationally ranked NCAA track athlete, he continues to compete in corporate races across the country. He lives in Centennial, Colorado, with his wife, Julie, and their three teenage children.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Action Learning: How the World's Top Companies Are Re-Creating Their Leaders and Themselves
Buch (gebunden)
von David Dotlich, J…
The Technology Leaders: How America's Most Profitable High-Tech Companies Innovate Their Way to Success
Buch (gebunden)
von Cohan Peter S
Value-Creating Growth: How to Lift Your Company to the Next Level of Performance
Buch (gebunden)
von Thomas L. III Do…
Leveraging Japan: Marketing to the New Asia
Buch (gebunden)
von George Fields, H…
What Works: A Decade of Change at Champion International
Buch (gebunden)
von Richard E. Ault,…
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.