Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Innovative Planning for Electronic Commerce and Enterprises als Buch
PORTO-
FREI

Innovative Planning for Electronic Commerce and Enterprises

A Reference Model. Auflage 2000. Book. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Hsu and Pant in Innovative Planning for Electronic Commerce and Enterprises: A Reference Model have proposed a management planning model for developing strategic goals for e-commerce enterprises. The authors feel they may be provocative sometimes; … weiterlesen
Dieses Buch ist auch verfügbar als:
Buch

129,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Innovative Planning for Electronic Commerce and Enterprises als Buch

Produktdetails

Titel: Innovative Planning for Electronic Commerce and Enterprises
Autor/en: Cheng Hsu, Somendra Pant

ISBN: 0792384377
EAN: 9780792384373
A Reference Model.
Auflage 2000.
Book.
Sprache: Englisch.
Springer US

31. Januar 2000 - gebunden - 198 Seiten

Beschreibung

Hsu and Pant in Innovative Planning for Electronic Commerce and Enterprises: A Reference Model have proposed a management planning model for developing strategic goals for e-commerce enterprises. The authors feel they may be provocative sometimes; however, the field is so new that there is no working model for an e-commerce enterprise with a proven success record. In this book, Hsu and Pant develop a framework for a working model. This framework has three parts: (1) The first part is the planning model and a methodology. The planning model is based on principles derived from the literature and the author's research. The methodology also uses Value Chain Analysis to connect e-commerce goals with business processes. (2) The second part evaluates the model and calibrates it to industrial cases and established scholarly results in the field. (3) The last part consists of three exploratory plans for some industrial applications, including supply chain integration, Internet banking, and customer service (ordering) for heavy industry. About fifty cases are discussed in the book at various degrees of depth. The three industrial cases illustrate how to apply the planning model using the methodology. Hence, the book's e-commerce reference model is obtained from the planning model, its methodology, and the industrial benchmarks.

Inhaltsverzeichnis

Preface. 1. Electronic Commerce and Enterprises. 2. Planning for Electronic Commerce. 3. Strategic Planning in General. 4. Evaluation of the Reference Model. 5. Putting the Reference Model to Work. 6. Some Ideas for a Supply Chain Enterprise. 7. An Internet Banking Plan for an Asian Bank. 8. Customer Service for Samsung Heavy Industries. 9. A Few More Thoughts. Appendix. References. Index.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.