Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Classroom Authority: Theory, Research, and Practice als Buch
PORTO-
FREI

Classroom Authority: Theory, Research, and Practice

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
This book describes and analyzes authority relationships in classrooms through explorations of theory, prior research, and contemporary qualitative studies. The emphasis is on the social construction of authority and the crucial role authority relati … weiterlesen
Buch

111,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Classroom Authority: Theory, Research, and Practice als Buch

Produktdetails

Titel: Classroom Authority: Theory, Research, and Practice

ISBN: 0805851607
EAN: 9780805851601
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Judith L. Pace, Annette Hemmings
ROUTLEDGE CHAPMAN HALL

Oktober 2005 - gebunden - 210 Seiten

Beschreibung

This book describes and analyzes authority relationships in classrooms through explorations of theory, prior research, and contemporary qualitative studies. The emphasis is on the social construction of authority and the crucial role authority relationships play in K-16 pedagogy and students' academic achievement and learning.

Inhaltsverzeichnis

M.H. Metz, Foreword. J.L. Pace, A. Hemmings, Preface. J.L. Pace, A. Hemmings, Understanding Classroom Authority as a Social Construction. J.S. Wills, Authority, Culture, Context: Controlling the Production of Historical Knowledge in Elementary Classrooms. J. Mullooly, H. Varenne, Playing With Pedagogical Authority. J.L. Pace, Saving (and Losing) Face, Race, and Authority: Strategies of Action in a 9th Grade English Class. J. Bixby, Authority in Detracked High School Classrooms: Tensions Among Individualism, Equity, and Legitimacy. A. Hemmings, Moral Order in High School Authority: Dis/enabling Care and Un(Scrupulous) Achievement. R. Rosenblum, Standards and "Sob Stories:" Negotiating Authority at an Urban Public College. D. Hansen, The Sources and Expressions of Classroom Authority.

Pressestimmen

."..an important book for both educational practitioners and educational researchers." --Greg Seals, College of Staten Island, CUNY, Educational Studies
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.