Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Cooperative Strategies and Alliances als Buch
PORTO-
FREI

Cooperative Strategies and Alliances

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Whilst the old-fashioned vertically-organized firm is far from dead, the fact remains that it is in retreat in the face of increasing cooperation between large companies. These papers explore this recent phenomenon that is changing the nature of busi … weiterlesen
Buch

260,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Cooperative Strategies and Alliances als Buch

Produktdetails

Titel: Cooperative Strategies and Alliances

ISBN: 0080440215
EAN: 9780080440217
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Farok J. Contractor, Peter Lorange
EMERALD GROUP PUB

September 2002 - gebunden - 925 Seiten

Beschreibung

Whilst the old-fashioned vertically-organized firm is far from dead, the fact remains that it is in retreat in the face of increasing cooperation between large companies. These papers explore this recent phenomenon that is changing the nature of business.

Inhaltsverzeichnis

Introduction. Alliance Structure and Performance: Theoretical Overviews. Do Companies Gain Experience in Managing Cooperative Relationships? Learning across the Interorganizational Membrane. The Role of Trust and Goodwill in Cooperative Relationships. The Role of Knowledge in Alliance Management. A Social Exchange Perspective to Interfirm Linkages. Cooperation for Innovation and R&D Partnerships. The Organization of Interfirm Relationships in the New Alliance-Based Economy. Alliance Structure and Performance: Empirical Studies. Process and Management Issues in Alliances. Buyer-Supplier Alliances. Conceptual Frameworks. Trends in Cooperative Activities and Ownership Patterns. Structure and Performance of Cooperative Ventures. Managing Cooperative Relationships. A Focus on Developing Countries. Cooperating with the Japanese. Index. List of contributors.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe
Buch (gebunden)
Business, Society and Politics: Multinationals in Emerging Markets
Buch (gebunden)
The Role of Expatriates in MNCS Knowledge Mobilization
Buch (gebunden)
Markets and Compensation for Executives in Europe
- 5% **
Buch (gebunden)
Bisher € 119,99
Do Multinationals Feed Local Development and Growth?
Buch (gebunden)
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.