Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Key Concepts in Political Communication als Buch
PORTO-
FREI

Key Concepts in Political Communication

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 13%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
13% Rabatt sichern mit Gutscheincode: GIBMIR13
 
This is a systematic and accessible introduction to the critical concepts, structures and professional practices of political communication.Lilleker presents over 50 core concepts in political communication which cement together various strands of th … weiterlesen
Dieses Buch ist auch verfügbar als:
Buch

118,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Key Concepts in Political Communication als Buch

Produktdetails

Titel: Key Concepts in Political Communication
Autor/en: Darren G. Lilleker

ISBN: 1412918308
EAN: 9781412918305
Sprache: Englisch.
SAGE PUBN

März 2006 - gebunden - 224 Seiten

Beschreibung

This is a systematic and accessible introduction to the critical concepts, structures and professional practices of political communication.Lilleker presents over 50 core concepts in political communication which cement together various strands of theory. From aestheticisation to virtual politics, he explains, illustrates and provides selected further reading. He considers both practical and theoretical issues central to political communication and offers a critical assessment of recent developments in political communication.



Inhaltsverzeichnis

Aestheticisation
Agenda-Setting
Americanisation/Professionalism
Audiences
Authenticity
Brands/Branding
Broadcasting/Narrowcasting
Campaigns/Campaigning
Civil/Civic Society
Consumerism/Consumerisation
Cynicism
Dealignment
Dumbing Down
E-representation/E-politics
Electoral professionalism
Emotionalisation
Framing
Globalisation
Hegemonic Model
Ideology
Image
Information Subsidies
Infotainment
Legitimacy/Legitimisation
Manufactured Consent
Media-Centred Democracy
Media Effects
Mediatisation
Message/Messages
Negativity
News Management
News Values
Packaging
Permanent Campaigning
Political Advertising
Political Marketing
Popular Culture
Populism
Propaganda
Pseudo-Events
Public Relations Democracy
Public Sphere
Representation
Rhetoric
Segmentation
Soundbite/Soundbite Culture
Source-Reporter Relations
Spin/Spin-Doctor
Technological Determinism
Terrorism
Uses and Gratifications Theory
Virtual Politics/Virtual Communities

Portrait

Darren Lilleker is a Senior Lecturer at Bournemouth University in Communication and Marketing Research.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Key Concepts in Critical Management Studies
Buch (gebunden)
Key Concepts in Family Studies
Buch (gebunden)
von Jane Ribbens McC…
Key Concepts in Early Childhood Education and Care
Buch (gebunden)
von Cathy Nutbrown
Key Concepts in Creative Industries
Buch (gebunden)
von John Hartley, Ja…
Key Concepts in Medical Sociology
Buch (gebunden)
von Jonathan Gabe, L…
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.