Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Product Management als Buch
PORTO-
FREI

Product Management

'McGraw-Hill International Editions'. 4. Auflage. International Edition. Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
Ihr 13%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
13% Rabatt sichern mit Gutscheincode: GIBMIR13
 
Product Management, 4/e by Lehmann and Winer is a lean, defining text that covers three major tasks facing today's product mangers: analyzing the market, developing objectives and strategies for the product or service in question, and making decisio … weiterlesen
Buch

73,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von ein bis zwei Wochen
Product Management als Buch

Produktdetails

Titel: Product Management
Autor/en: Donald R. Lehmann, Russell S. Winer

ISBN: 0071238328
EAN: 9780071238328
'McGraw-Hill International Editions'.
4. Auflage. International Edition.
Sprache: Englisch.
McGraw-Hill Education Ltd

22. September 2008 - kartoniert - 512 Seiten

Beschreibung

Product Management, 4/e by Lehmann and Winer is a lean, defining text that covers three major tasks facing today's product mangers: analyzing the market, developing objectives and strategies for the product or service in question, and making decisions about price, advertising, promotion, channels of distribution and service. Product Management utilizes the familiar Marketing Plan as the unifying framework for its lessons, and takes a "hands-on" approach toward preparing graduates to assume the position of product manager.

Inhaltsverzeichnis

Chapter 1: Introduction to Product Management
Chapter 2: Marketing Planning
Chapter 3: Defining the Competitive Set
Chapter 4: Category Attractiveness Analysis
Chapter 5: Competitor Analysis
Chapter 6: Customer Analysis
Chapter 7: Market Potential and Sales Forecasting
Chapter 8: Developing Product Strategy
Chapter 9: New Products
Chapter 10: Pricing Decisions
Chapter 11: Advertising Decisions
Chapter 12: Promotions
Chapter 13: Channel Management
Chapter 14: Service and Direct Customer-Based Marketing
Chapter 15: Financial Analysis
Chapter 16: Marketing Metrics

Portrait

Professor of Business at the Columbia University Graduate School of Business. He has a B.S. degree in mathematics from Union College, Schenectady, New York, and an M.S.I.A. and Ph.D. from the Krannert School of Purdue University.His research interests include modeling individual and group choice and decision making, empirical generalizations and meta-analysis, the introduction and adoption of new products and innovations, and measuring the value of marketing assets such as brands and customers. He has taught courses in marketing, management, and statistics at Columbia, and has also taught at Cornell, Dartmouth, New York University, and the University of Pennsylvania.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.