Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Efficiency, Accountability, and Equity Issues in Title 1 Schoolwide Program Implementation (HC) als Buch
PORTO-
FREI

Efficiency, Accountability, and Equity Issues in Title 1 Schoolwide Program Implementation (HC)

HC gerader Rücken kaschiert. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Part of the "Research in Educational Policy" series, this book covers such topics as: the role of the state in strengthening Title 1 programmes; the effects of racial and economic segregation in urban schools; and school-family partnerships.
Buch

85,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Efficiency, Accountability, and Equity Issues in Title 1 Schoolwide Program Implementation (HC) als Buch

Produktdetails

Titel: Efficiency, Accountability, and Equity Issues in Title 1 Schoolwide Program Implementation (HC)

ISBN: 1931576114
EAN: 9781931576116
HC gerader Rücken kaschiert.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Kenneth K. Wong
Information Age Publishing

1. Januar 2002 - gebunden - 336 Seiten

Beschreibung

Part of the "Research in Educational Policy" series, this book covers such topics as: the role of the state in strengthening Title 1 programmes; the effects of racial and economic segregation in urban schools; and school-family partnerships.

Inhaltsverzeichnis

Introduction and Overview, Kenneth K. Wong, University of Chicago, and Margaret C. Wang, Laboratory for Student Success of Temple University Center for Research in Human Development and Education. The Role of the State in Strengthening the Title I Programs, Margaret Geortz, and Janet Kroll, University of Pennsylvania. Understanding Differences between Rural and Nonrural Schools Impacting Student Achievement: Implications for Title I Programs and Assessments, Jaekyung Lee, University of Maine. School-Family Partnerships: Policy Implications for Urban Schools, Eva Patrikakou, Roger Weissberg, and Michelle Rubinstein, University of Illinois at Chicago. Making Economically Grounded Decisions about Comprehensive School Reform Models: Consideration of Costs, Effects, and Contexts, Jennifer King Rice, University of Maryland. A National Study of the Title I School Wide Programs: A Synopsis of Interim Findings, Margaret Wang, Kenneth Wong, and Jeong Ran Kim, Laboratory for Student Success. Inequality and Achievement: The Effects of Racial and Economic Segregation in Urban Schools, William Yancey, Temple University. Systemic Reform in Title I Schools: Case Studies in Philadelphia, Kenneth Wong and Julie Brown, University of Chicago. Using Market Forces to Make Title I School More Effective, Marci Kanstoroom, Thomas B. Fordham Foundation, and Tyce Palmaffy, Investor's Business Daily.
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.