Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Focused Issue on the Marketing Process in Organizational Competence als Buch
PORTO-
FREI

Focused Issue on the Marketing Process in Organizational Competence

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Focusing on "The Marketing Process in Organizational Competence", this volume reflects the fundamental market orientation in competence theory's foundational concepts and theoretical development. It includes papers which explore key aspects of the co … weiterlesen
Buch

117,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Focused Issue on the Marketing Process in Organizational Competence als Buch

Produktdetails

Titel: Focused Issue on the Marketing Process in Organizational Competence

ISBN: 0762312092
EAN: 9780762312092
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Ron Sanchez, Jorg Freiling
EMERALD GROUP PUB

Dezember 2005 - gebunden - 270 Seiten

Beschreibung

Focusing on "The Marketing Process in Organizational Competence", this volume reflects the fundamental market orientation in competence theory's foundational concepts and theoretical development. It includes papers which explore key aspects of the common conceptual foundations of competence and marketing theories.

Inhaltsverzeichnis

Competence-Based Management and Marketing: Building on Common Ground for Theory, Research, and Practice. Relating Customer Value to Strategic Competence: A Discrete Choice Measurement Approach. Capability Implications of Different Forms of Value Creation. Managing in Emergence: Capabilities for Influencing the Birth of New Business Fields. The Relation Between Firms' Strategic Orientation and Capabilities: What do their Strategic Marketing Plans Tell us? Mobilizing Consumer Competence to Create Technology Transition Paths: The Example of the Nordea Internet Bank. Competence-Based Management of Co-Location Arrangements. Strategic Implications of a Competence-Based Management Approach to Account Management. Standardization Strategy in Modular and Network Markets: Capabilities and Critical Success Factors in Competences. Modular Design as a Key Capability for Creating Future Products under Uncertainty.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
A Focused Issue on Competence Perspectives on New Industry Dynamics
Buch (gebunden)
Research in Competence-Based Management
Buch (gebunden)
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.