Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Branding @ the Digital Age als Buch
PORTO-
FREI

Branding @ the Digital Age

Auflage 2001. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Brands no longer exist solely in the realm of the physical. The advent of the internet and other new digital technologies means that companies - be they dot.com start-ups or traditional bricks and mortar companies - must develop a successful strategy… weiterlesen
Buch

57,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von ein bis zwei Wochen
Branding @ the Digital Age als Buch

Produktdetails

Titel: Branding @ the Digital Age
Autor/en: H. Meyers, R. Gerstman

ISBN: 033394769X
EAN: 9780333947692
Auflage 2001.
Sprache: Englisch.
PALGRAVE

14. September 2001 - gebunden - 178 Seiten

Beschreibung

Brands no longer exist solely in the realm of the physical. The advent of the internet and other new digital technologies means that companies - be they dot.com start-ups or traditional bricks and mortar companies - must develop a successful strategy for presenting compelling brands in the virtual world. Drawing on their experience with Interbrand, the world's largest branding consultancy, and including chapters by branding experts from Microsoft, McDonalds, Pepsi-Cola and Procter & Gamble, the authors examine how this should be done and map out the future of e-branding.

Inhaltsverzeichnis

Introduction The Internet Explosion From Retailing to E-tailing E-retailing: A Look Ahead Web Brands The Strategic Role of E-branding The Strategic Role of Packaging Package Design for Web Viewing Interactive Consumer Research Interfacing with the Consumer Interfacing with Advertising Brand Identity and the Law A Look Ahead

Portrait

ANDY BATEMAN Managing Director, Interbrand Interactive
VIVIENNE BECHTOLD Director of I-Knowledge, Procter & Gamble
HILARY BILLINGS Chairman, CMO, RedEnvelope
CHARLES E. BRYMER Group Chief Executive, Interbrand Group
DAVID A. BURWICK Vice President, Marketing, Pepsi-Cola Company
DEBORAH CHAE President, Interbrand Interactive
BOJANA FAZARINC Formerly Director of Global Marketing Services, Hewlett Packard
DAVID B. GREEN Senior Marketing Officer, McDonald's International
ROBERT J. HERBOLD Executive Vice President and Chief Operating Officer, Microsoft Corporation
FREDERICK J. HOROWITZ President, NetGrocer.com
RUDY NADILO President and Chief Executive Officer, Greenfield Online
JONATHAN NELSON Chief Executive Officer, Organic
ALLAN POULTER Managing Director, Markforce Associates
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.