Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Bücher immer versandkostenfrei
Product Management als Buch
PORTO-
FREI

Product Management

Value, quality, cost, price, profit and organization. 1997. Auflage. Book. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
This book develops a quantitative structured methodology for managing the development of new products for highly competitive markets. Particular attention has been given to integrating a number of experimental tools and concepts within a common ... weiterlesen
Buch

205,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Product Management als Buch
Produktdetails
Titel: Product Management
Autor/en: Harry E. Cook

ISBN: 0412799405
EAN: 9780412799402
Value, quality, cost, price, profit and organization.
1997. Auflage.
Book.
Sprache: Englisch.
Springer Netherlands

31. August 1997 - gebunden - 436 Seiten

Beschreibung

This book develops a quantitative structured methodology for managing the development of new products for highly competitive markets. Particular attention has been given to integrating a number of experimental tools and concepts within a common framework including marketing research. Taguchi methods, value benchmarking, value engineering, total quality management, activity based costing, concurrent engineering, statistical quality control, systems engineering, and organization treated today as related but separate tools and concepts. The reader should gain an understanding of how these tools complement each other and when they can be used most effectively to aid product decision making.

Inhaltsverzeichnis

Product realization in the global marketplace. Motivation and
consumer behaviour. Enterprise model. Definition of quality.
Forecasting the value of future products. Total quality management.
Product planning and quality deployment. Parameter and tolerance
design. Significance of results. Costs. Statistical quality control.
Case study one: NIB1 single attribute thin film. Case study two: NIB2
problems. Case study three: LIB problems. Case study four:
Significance testing multiple attribute problems. Case study five:
Error analysis for direct value (DV) method. Case study six: Use of
the direct value (DV) method when considering multiple attributes
jointly. Appendix A: probability and statistics. Appendix B: design
of experiments.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Kaiserschmarrndrama
- 12% **
eBook
von Rita Falk
Print-Ausgabe € 15,90
Ostfriesenfluch
- 9% **
eBook
von Klaus-Peter W…
Print-Ausgabe € 10,99
Jeder stirbt für sich allein
eBook
von Hans Fallada
Mein Herz in zwei Welten
- 12% **
eBook
von Jojo Moyes
Print-Ausgabe € 22,95

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Der zweite Koffer
eBook
von Micha Rau
JAGD
eBook
von Claudia Stark…
Der Than von Cawdor
- 39% **
eBook
von Silvia Stolze…
Print-Ausgabe € 14,80
Deichmord
- 50% **
eBook
von Katharina Pet…
Statt € 7,99
Die Erbin
- 9% **
eBook
von John Grisham
Print-Ausgabe € 10,99
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.