Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Bücher immer versandkostenfrei
Manage For Profit, Not For Market Share als Buch
PORTO-
FREI

Manage For Profit, Not For Market Share

A Guide to Greater Profits In Highly Contested Markets. illustrations. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Contends that companies can extract a profit potential of 1 - 3 per cent of revenue by pursuing a profit, rather than a market share, orientation. Based on consulting work, this book lays out a practical, proven program for making significantly more ... weiterlesen
Buch

29,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Manage For Profit, Not For Market Share als Buch
Produktdetails
Titel: Manage For Profit, Not For Market Share
Autor/en: Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby

ISBN: 1591395267
EAN: 9781591395263
A Guide to Greater Profits In Highly Contested Markets.
illustrations.
Sprache: Englisch.
Harvard Business Review Press

1. April 2006 - gebunden - 240 Seiten

Beschreibung

Contends that companies can extract a profit potential of 1 - 3 per cent of revenue by pursuing a profit, rather than a market share, orientation. Based on consulting work, this book lays out a practical, proven program for making significantly more money by reconfiguring the marketing mix to sell existing products and services in different ways.

Portrait

Hermann Simon is founder and Chairman of Simon-Kucher & Partners Strategy and Marketing Consultants (SKP), in Germany. Frank F. Bilstein and Frank Luby are Partners in SKP's Boston office.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.