Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Improving Student Achievement als Buch
PORTO-
FREI

Improving Student Achievement

Reforms That Work (Hc). HC gerader Rücken kaschiert. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Based primarily on the proceedings from the 2004 Milken National Education Conference (NEC), this volume expands on the first volume in the Milken Family Foundation series on education policy. The series explains to policymakers, parents, business le … weiterlesen
Buch

85,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Improving Student Achievement als Buch

Produktdetails

Titel: Improving Student Achievement

ISBN: 1593113536
EAN: 9781593113537
Reforms That Work (Hc).
HC gerader Rücken kaschiert.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Lewis C. Solmon
Information Age Publishing

5. September 2000 - gebunden - 356 Seiten

Beschreibung

Based primarily on the proceedings from the 2004 Milken National Education Conference (NEC), this volume expands on the first volume in the Milken Family Foundation series on education policy. The series explains to policymakers, parents, business leaders, and teachers the importance of teacher quality in increasing student achievement.

Inhaltsverzeichnis

Acknowledgments. Introduction. Lewis C. Solmon, Kimberly Firetag Agam, and Tamara W. Schiff. PART I: IMPROVING STUDENT ACHIEVEMENT. Improving Student Achievement: Reforms that Work. Lowell Milken, Congressman John A. Boehner, Frank T. Brogan, Councilmember Kevin P. Chavous, Eugene W. Hickok, Senator Mary L. Landrieu, and Ted Sanders. Panel Contributions. A Smart Start Strategy for School Reform. Councilmember Kevin P. Chavous. PART II: STATE CHALLENGES. Critical Challenges Facing State Leaders. Governor Mark Warner and Governor Tim Pawlenty. PART III: TEACHER QUALITY. How States are Addressing Teacher Quality Issues. Cheryl Fagnano, Jim Horne, Lisa Graham Keegan, Ray Simon, and Janice Poda. PART IV: WHAT IT TAKES TO MAKE A PERFORMANCE PAY PLAN WORK. What it Takes to Make a Performance Pay Plan Work, Lewis C. Solmon, Frederick M. Hess, Brad Jupp, Alan Krueger, and John Schacter. Panel Contributions. Recognizing Differences. Lewis C. Solmon. The Uniform Salary Schedule. Brad Jupp. Teacher Quality, Teacher Pay. Frederick M. Hess. PART V: NO CHILD LEFT BEHIND. No Child Left Behind. Lewis C. Solmon, Richard Ingersoll, Ken James, Jay Mathews, Nina S. Rees, and Susan Tave Zelman. Panel Contributions. The Teacher Advancement Program (TAP) and No Child Left Behind. Lewis C. Solmon. Deprofessionalizing the Teaching Profession: The Problem of Out-of-Field Teaching. Richard Ingersoll. How No Child Left Behind Helps Principals. Jay Mathews. First Steps Toward Standards-Based Education in Ohio. Susan Tave Zelman. PART VI: WHAT WILL MY UNION SAY. What Will My Union Say? Joan Baratz-Snowden. PART VII: EVALUATING REFORM. Planning and Evaluation of Educational Evaluations. Herbert J. Walberg. Conference Presenters Bios.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.