Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Heads Up: How to Anticipate Business Surprises and Seize Opportunities First als Buch
PORTO-
FREI

Heads Up: How to Anticipate Business Surprises and Seize Opportunities First

How to Anticipate Business Surprises and Seize Opportunities First. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 20% Rabatt
 
20% Rabatt sichern mit Gutscheincode: BLACKWEEK20
 
This book offers a new set of metrics for identifying, analyzing, and responding to the right information at the right time helping companies to avoid disasters and seize opportunities Based on exclusive research into recent business catastrophes and … weiterlesen
Buch

29,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Heads Up: How to Anticipate Business Surprises and Seize Opportunities First als Buch

Produktdetails

Titel: Heads Up: How to Anticipate Business Surprises and Seize Opportunities First
Autor/en: Kenneth McGee

ISBN: 1591392993
EAN: 9781591392996
How to Anticipate Business Surprises and Seize Opportunities First.
Sprache: Englisch.
Harvard Business School Press

April 2004 - gebunden - 245 Seiten

Beschreibung

This book offers a new set of metrics for identifying, analyzing, and responding to the right information at the right time helping companies to avoid disasters and seize opportunities Based on exclusive research into recent business catastrophes and drawing parallels to a range of nonbusiness disasters from 9/11 to the Challenger disaster Heads Up outlines a four-step approach managers can use to identify which pieces of information merit real-time delivery, and as importantly, which do not. McGee then provides a practical methodology real time opportunity detection for monitoring, analyzing, and responding to that critical information in time to ward off negative surprises and jump on potential opportunities ahead of competitors.

Inhaltsverzeichnis

Introduction

Section One: Ending Business Surprises
Chapter OneTurning Business Disasters Into Opportunities
Chapter TwoIdentifying and Justifying the Right Real Time Information

Section Two: Real Time in the Real World
Chapter ThreeSurprise Event: Missing the Warning
Chapter FourSuspected Event: Reporting Too Late
Chapter FiveSurmounted Events: Getting it Right

Section Three: From Real Time Opportunity Detection to the Real Time Enterprise
Chapter SixDeploying Real Time Opportunity Detection Across the Enterprise
Chapter SevenSolving the Challenges of Deploying Real Time Opportunity
Chapter EightThe Future in a Real Time World

Conclusion: The Time is Now

Portrait

Kenneth W. McGee is a group vice president and Research Fellow in Gartner Research, where he serves as the director of research in the business management and e-business sector.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.