Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Advances in International Marketing als Buch
PORTO-
FREI

Advances in International Marketing

Vol 8. 52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case Laminate on White w/Gloss Lam. Sprache:…
Buch (gebunden)
This is a collection of essays on international marketing. Both theoretical, conceptual and empirical contributions are included, and cover various aspects of export and multinational marketing. While some contributors focus on managerial issues in i … weiterlesen
Buch

131,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Advances in International Marketing als Buch

Produktdetails

Titel: Advances in International Marketing
Autor/en: Koed Madsen Tage Koed Madsen

ISBN: 0762301643
EAN: 9780762301645
Vol 8.
52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case Laminate on White w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Tage K. Madsen
Emerald Group Publishing Limited

20. März 1996 - gebunden - 218 Seiten

Beschreibung

This is a collection of essays on international marketing. Both theoretical, conceptual and empirical contributions are included, and cover various aspects of export and multinational marketing. While some contributors focus on managerial issues in international marketing, others take a public policy or comparative perspective. Similarly, while some authors may confine their analyses to well-established concepts or methodologies in international marketing, others have the opportunity to incorporate new and innovative perspectives.

Inhaltsverzeichnis

Introduction: export and internationalization research - enrichment and challenges. Part 1 Internationalization and export performance: the born global firm - a challenge to traditional internationalization theory, Gary A. Knight and S. Tamer Cavusgil; export strategies and export performance - an empirical investigation of a products/markets typology, Catherine N. Axinn et al; linking business relationships to marketing strategy and export performance - a proposed conceptual framework, Felicitas U. Evangelista; assessing export performance measurement, Paul Matthyssens and Pieter Pauwels. Part 2 Researching and adapting to export conditions: instrumental, conceptual and symbolic UST of export information - an explanatory study of UK firms, Admaantios Diamantopoulos and Anne L. Souchan; determining cross-cultural metric equivalence in survey research - a new statistical test, Michael R. Mullen et al; export pricing strategy-performance relationship - a conceptual framework, M.B. Byers and S. Tamer Cavusgil; the harmonization of export controls in the European Union, Lothar Weinland.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.