Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Handbook of Special and Remedial Education als Buch
PORTO-
FREI

Handbook of Special and Remedial Education

Research and Practice. 2. Auflage. 68:B&W 7 x 10 in or 254 x 178 mm Case Laminate on White w/Gloss Lam.…
Buch (gebunden)
Ihr 13%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
13% Rabatt sichern mit Gutscheincode: GIBMIR13
 
Offers a summary of knowledge in the field of special education. This volume covers a wide range of topics from a discussion of early education for disabled children and those at risk, to educational resilience. It also covers such topics as visual, … weiterlesen
Buch

271,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Handbook of Special and Remedial Education als Buch

Produktdetails

Titel: Handbook of Special and Remedial Education
Autor/en: M. C. Wang, M. C. Reynolds, H. J. Walberg

ISBN: 0080425666
EAN: 9780080425665
Research and Practice.
2. Auflage.
68:B&W 7 x 10 in or 254 x 178 mm Case Laminate on White w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
Emerald Group Publishing Limited

21. Dezember 1995 - gebunden - 484 Seiten

Beschreibung

Offers a summary of knowledge in the field of special education. This volume covers a wide range of topics from a discussion of early education for disabled children and those at risk, to educational resilience. It also covers such topics as visual, hearing, and language impairments.

Inhaltsverzeichnis

Contents: Learners at the Margins. Introduction. Individualized planning (R.L. Allington, A. McGill-Franzen). Early education for disabled and at-risk children (R.R. Fewell). Elementary-school programs (R.E. O'Connor). Secondary educational programs and transition perspectives (P.D. Kohler, F.R. Rusch). Gifted and talented students (S.M. Reis, J.S. Renzulli). Educational Resilience (M.C. Wang, G.D. Haertel). Distinct Disabilities. Introduction. Learners with visual impairment and blindness (J. Dote-Kwan, D. Chen). Learners who are deaf or hard of hearing (J.E. Fischgrund). Learners with emotional or behavioral difficulties (R.L. Peterson). Learners with severe intellectual disabilities (D.M. Browder, K. Cooper, L. Lim). Learners with language impairments (K. Butler). Support Systems. Introduction. Funding (M.C. Reynolds). Parents and advocacy systems (E. Pell). Teacher education (P.T. Sindelar, K.L. Kilgore). School community linkages (A.G. Zetlin, W.L. Boyd).

Pressestimmen

Carol Aubrey The book restored this writer's fast fading faith in the field of special education as an area of serious scholarship with its own rigorous, research activity... There is no way a short review can do justice to the range and depth of material covered in this book... This book deserves the attention of all policy makers, administrators and educators. It has much which is relevant to us all. Special Children Brian Bigelow, Laurential University, Canada This book should be required reading in graduate courses in special education and in sociology and educational psychology precisely because it is such a timely encapsulation of the fiscal and ecological crisis we find ourselves in servicing students with special needs of all kinds.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.