Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Handbook of Quality-of-Life Research als Buch
PORTO-
FREI

Handbook of Quality-of-Life Research

An Ethical Marketing Perspective. 'Social Indicators Research Series'. Auflage 2001. Book. Sprache:…
Buch (gebunden)
Ihr 10% Rabatt bei Hugendubel.de
 
10% Rabatt sichern mit Gutscheincode: XMAS10
 
This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change. The handbook covers theoretical, p … weiterlesen
Dieses Buch ist auch verfügbar als:
Buch

245,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Handbook of Quality-of-Life Research als Buch

Produktdetails

Titel: Handbook of Quality-of-Life Research
Autor/en: M. Joseph Sirgy

ISBN: 140200172X
EAN: 9781402001727
An Ethical Marketing Perspective.
'Social Indicators Research Series'.
Auflage 2001.
Book.
Sprache: Englisch.
Springer Netherlands

30. November 2001 - gebunden - 468 Seiten

Beschreibung

This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change. The handbook covers theoretical, philosophical, and measurement issues in QOL research. The handbook also approaches selected QOL studies in relation to various populations in various life domains. The marketing approach is highly pragmatic because it allows social and behavioral scientists from any discipline to apply marketing concepts to plan social change and assess the impact of intervention strategies on the QOL of targeted populations.

Inhaltsverzeichnis


1. The Quality-Of-Life (QOL) Concept Viewed from a Marketing Lens.
2. Conceptual Frameworks, Approaches, Theories, and Philosophies of QOL.
3. Measures and Measurement Issues in QOL Research.
4. QOL Research in Relation to Specific Marketing Perspectives.
5. QOL Research in Relation to Specific Population Segments.
6. QOL Research in Relation to Specific Life Domains.
7. QOL Research in Relation to Specific Public and Private Sectors. References. Subject Index. Author Index.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
Artikel mit dem Hinweis "Pünktlich zum Fest" werden an Lieferadressen innerhalb Deutschlands rechtzeitig zum 24.12.2018 geliefert.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.