Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Managing Emerging Technologies and Organizational Transformation in Asia: A Casebook als Buch
PORTO-
FREI

Managing Emerging Technologies and Organizational Transformation in Asia: A Casebook

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
This book provides organizational and managerial views on adopting emerging technologies for organizational transformation. The variety of issues and technologies covered in this book includes Radio Frequency Identification Technology (RFID); Enterpr … weiterlesen
Buch

76,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Managing Emerging Technologies and Organizational Transformation in Asia: A Casebook als Buch

Produktdetails

Titel: Managing Emerging Technologies and Organizational Transformation in Asia: A Casebook

ISBN: 9812565922
EAN: 9789812565921
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Shan-Ling Pan
WORLD SCIENTIFIC PUB CO INC

Januar 2006 - gebunden - 244 Seiten

Beschreibung

This book provides organizational and managerial views on adopting emerging technologies for organizational transformation. The variety of issues and technologies covered in this book includes Radio Frequency Identification Technology (RFID); Enterprise Systems and Inter-Organizational Systems (IOS); Knowledge Management (KM); E-Business and E-Government initiatives. Eleven in-depth case studies documenting experiences and lessons learned in organizations and government agencies from the Asia Pacific region such as China, India, Malaysia, and Singapore are presented.

Inhaltsverzeichnis

RFID and Organizational Transformation in National Library Board of Singapore (NLB) (P R Devadoss) Enterprise Systems Planning Projects in China (G Pan & A J W Chen) Enterprise Resource Planning Project Failure in Maxima Inc (S W Lee) Knowledge Management in India Inc (R S Mayasandra) Enterprise System Use in Talam Corporation, Malaysia (S Y Teoh) Inter-Organizational Project Management in JTC (M Bhandar) The Role of Feedback Unit (FBU) in E-Government (C M L Chan & P H Ang) Inter-Organizational Project Management in XL.com (M Bhandar) E-Business in Hardware Zone.com (C C Tan) Crisis Management of SARS in Singapore (P R Devadoss) Alignment in IT Interventions in KM-Com (R S Mayasandra)

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Managing Knowledge for Global and Collaborative Innovations
Buch (gebunden)
Knowledge Management: Competencies and Professionalism - Proceedings of the 2008 International Conference
Buch (gebunden)
Knowledge Management: Innovation, Technology and Cultures: Proceedings of the 2007 International Conference on Knowledge Management, Vienna,
Buch (gebunden)
Knowledge Management: Through the Technology Glass
Buch (gebunden)
von Meliha Handzic
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.