Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Mobile Interaction Design als Buch
PORTO-
FREI

Mobile Interaction Design

1. Auflage. Illustrations. Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
Mobile or cell phones, handheld computers, RFID tags or even implants. What could or should the wireless future be?

Already, mobiles are an essential part of life for two billion users.
We are told that wireless devices will help us to communicate a … weiterlesen
Buch

54,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Mobile Interaction Design als Buch

Produktdetails

Titel: Mobile Interaction Design
Autor/en: Matt Jones, Gary Marsden

ISBN: 0470090898
EAN: 9780470090893
1. Auflage.
Illustrations.
Sprache: Englisch.
John Wiley and Sons Ltd

16. Dezember 2005 - kartoniert - 398 Seiten

Beschreibung

Mobile or cell phones, handheld computers, RFID tags or even implants. What could or should the wireless future be?

Already, mobiles are an essential part of life for two billion users.
We are told that wireless devices will help us to communicate and relate in better ways, become more creative, better educated and more efficient and effective in our working lives. Yet often with new developments or devices the hype is followed by some small successes, and a great deal of disappointment.

This book is about catering to the everyday needs people have, about shifting the design perspective away from technology and to concentrate on usability; in other words, developing interfaces and devices with a great deal of sensitivity to human needs, desires and capabilities.

Presenting key interaction design ideas and successes in an accessible, relevant way, and containing exercises, interviews and case studies, this book is a must have for students on Mobile Design and HCI courses, for designers keen to make the mobile even more powerful and easy to use, and for anyone who wants to broaden their understanding of effective human-centered design in the increasingly vital context of mobile systems.

Inhaltsverzeichnis

Part 1: Introduction

Chapter 1: Possibilities

Chapter 2: Products for People

Chapter 3: Innovation

Part 2: Developing Effective Mobile Applications

Chapter 4: Interaction Design

Chapter 5: Watching, Asking, Probing

Chapter 6: Developing Prototypes

Chapter 7: Evaluation

Part 3: Design Gallery - Directions and Guidelines for Mobile Applications

Chapter 8: Controlling Complex Functions

Chapter 9: Information Access

Chapter 10: Using Photographic Media on Mobile Devices

Chapter 11: Impacting the Community; Impacting the World

Leseprobe

Jetzt reinlesen: Leseprobe(pdf)

Pressestimmen

"...I have good news: Buy this book...The book deserves a prominent place on your bookshelf..." (Interactions, July 2006)
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.