Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Methods of Evaluating Educational Technology (HC) als Buch
PORTO-
FREI

Methods of Evaluating Educational Technology (HC)

HC gerader Rücken kaschiert. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
This text addresses methods of evaluating technology in education and covers such topics as: how we know if technology works; collaborative learning; learner-centred design; multiple stakeholder needs; and that data that influence educational technol … weiterlesen
Buch

85,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Methods of Evaluating Educational Technology (HC) als Buch

Produktdetails

Titel: Methods of Evaluating Educational Technology (HC)

ISBN: 1930608578
EAN: 9781930608573
HC gerader Rücken kaschiert.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Luara Balsi, Walter Heineke
Information Age Publishing

5. September 2000 - gebunden - 352 Seiten

Beschreibung

This text addresses methods of evaluating technology in education and covers such topics as: how we know if technology works; collaborative learning; learner-centred design; multiple stakeholder needs; and that data that influence educational technology policy.

Inhaltsverzeichnis

Introduction, Walt Heinecke, Laura Blasi, & Diane Reed. Part I: Innovation, Technology, and Educational Evaluation: Purposes and Values. Do Today's Evaluations Meet the Needs of Tomorrow's Networked Learning Communities?, Thomas G. Carroll. The Evaluation of Educational Technology: A Call For Collaborative Learning, Teaching, Research and Development, Margaret Riel. Evaluating Educational Technology: Four Perspectives, Niki Davis, Mark Hawkes, Walter Heineke, & Wim Veen. Technology and Teacher Education: Evaluating International Dimensions of Cooperation, George-Louis Baron, Eric Bruillard, Cameron. Howell, & Robert McNergney. Part II: Innovation, Technology, and Educational Evaluation: Methods and Theory. Technology: How Do We Know It Works?, Eva L. Baker. Making the Familiar Strange - and Interesting - Again: Interpretivism and Symbolic Interactionism in Educational Technology Research, Charalambos Vrasidas. It All Depends: Strategies for Designing Technologies for Education Change, Dorothy Bennett, Katie McMillan Culp, Margaret Honey, Bill Tally, & Bob Spielvogel. Exploring a Description and Methodology for Learner-Centered Design, Chris Quintana, Joseph Krajcik, & Elliot Soloway. Part III: Program Evaluation: Student Experience and Classroom Context. Framing Technology Program Evaluations, Michael Russell. Developing Assessments for Tomorrow's Classrooms, Barbara Means, Bill Penuel, & Edys Quellmalz. Using Latent Trait Models for Program Evaluations: An Example Using a Preservice Teachers' Instructional Media Course, Ev Smith, Kimberly A. Lawless, Leslie K. Curda, & Stephen K. Curda. The Primary Importance of Experience in the Evaluation of Educational Technology, Peter Adamy. Technology as Facilitator of Quality Education: A Model, William P. Callahan & Thomas J. Switzer. Part IV: Policy and The Evaluation of Educational Technology. Documenting the Effects of Instructional Technology: A Fly-Over of Policy Questions, Dale Mann. Understanding and Addressing Multiple Stakeholder Needs: Evaluation and the World of Policymakers, Michael Hannafin, Thomas Reeves, & J.J. Hayden. What's Worth Looking For? Issues in Educational Technology Research, Yong Zhao, Joe Byers, Kevin Pugh, & Steven Sheldon. In Search of Good Data: The Data That Influence Educational Technology Policy, Lisa A. Washington
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.