Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Creating Strategic Leverage als Buch
PORTO-
FREI

Creating Strategic Leverage

Matching Company Strengths with Market Opportunities. 52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case…
Buch (gebunden)
Not only examines how to analyze industry structure and how to determine your company's competitive position within it, but also details how to use such analysis in order to gain the competitive edge by anticipating or changing the rules of the game- … weiterlesen
Buch

77,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Creating Strategic Leverage als Buch

Produktdetails

Titel: Creating Strategic Leverage
Autor/en: Milind M. Lele, Lele

ISBN: 0471631426
EAN: 9780471631422
Matching Company Strengths with Market Opportunities.
52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case Laminate on White w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
John Wiley & Sons, Inc.

11. Dezember 1991 - gebunden - 348 Seiten

Beschreibung

Not only examines how to analyze industry structure and how to determine your company's competitive position within it, but also details how to use such analysis in order to gain the competitive edge by anticipating or changing the rules of the game--even changing the game itself. Provides clear, concise solutions to some major problems such as how to describe and communicate a strategy and how to determine what's feasible and what's not, depending on your company's position. Packed with case studies from such industries as AT&T, Federal Express, United Airlines and more.

Inhaltsverzeichnis

UNDERSTANDING STRATEGIC LEVERAGE. Strategic Leverage: A New Paradigm. Industry Structure and Strategic Leverage. How Competitive Position Restricts Leverage and Limits Choices. How Competitive Forces Affect Leverage. ANALYZING STRATEGIC LEVERAGE. Analyzing Freedom of Maneuver. Likely Returns of the Three Generic Strategies. How Strategic Leverage and Company Choices Change as Industries Evolve. Strategic Mapping: A Tool for Visualizing Leverage. Using Market Signals to Create or Modify Leverage. EXPLOITING STRATEGIC LEVERAGE. Selecting Strategies That Exploit Leverage. How Successful New Products Capitalize on Leverage. How Strategic Leverage Influences Product Tactics. Why Channels Can Become Industry "Fault Linesa a . Using Pricing to Create, Maneuver and Maintain Leverage. Notes. Index.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.