Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei

Viewpoints Controversies Sensory Science

14:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Case Laminate on White w/Gloss Lam. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
The authors skillfully present different approaches to the same problem and even different ways to look at the same type of data. If you have ever been stumped by a controversy in product assessment, the design of studies, or the analysis of data, yo … weiterlesen
Buch

213,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Viewpoints Controversies Sensory Science als Buch

Produktdetails

Titel: Viewpoints Controversies Sensory Science
Autor/en: Moskowitz, Gacula, Munoz

ISBN: 0917678575
EAN: 9780917678578
14:B&W 6 x 9 in or 229 x 152 mm Case Laminate on White w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
John Wiley & Sons

7. Dezember 2004 - gebunden - 492 Seiten

Beschreibung

The authors skillfully present different approaches to the same problem and even different ways to look at the same type of data. If you have ever been stumped by a controversy in product assessment, the design of studies, or the analysis of data, you will find the answer in this book

Inhaltsverzeichnis

1. The Role of Sensory Science in the Coming Decade.2. International Sensory Science.3. Sensory Mythology.4. Contrasting R&D, Sensory Science, and Marketing Research Approaches.5. Validity and Reliability in Sensory Science.6. The Interface Between Psychophysics and Sensory Science: Methods vs. Real Knowledge.7. Descriptive Panel/Experts vs. Consumers.8. Sample Issues in Consumer Testing.9. Hedonics, Just-About-Right, Purchase and Other Scales in Consumer Tests.10. Asking Consumers to Rate Product Attributes.11. Questionnaire Design.12. Choice of Population in Consumer Studies.13. Biases Due to Changing in Market Conditions.14. Sample Size N or Number of Respondents.15. The Use and Caveats of Qualitative Research in the Decision Making Process.16. The Four D's of Sensory Science: Difference, Discrimination, Dissimilarity, Distance.17. Replication in Sensory and Consumer testing.18. Language Development in Descriptive Analysis and the Formation of Sensory Concepts.19. Use of References in Descriptive Analysis.20. Training Time in Descriptive Analysis.21. Consumer-Descriptive Data Relationships in Sensory Science.22. Product and Panelist Variability in Sensory Testing.23. Foundations of Sensory Science by Daniel Ennis.24. Applications of SAS Programming Language in Sensory Analysis by Maximo Gacula, Jr.25. Advances and the Future of Data Collection Systems in Sensory Science by Andre Arborgast, Chris Findlay and Paul Lichtman.Index

Portrait

Howard R. Moskowitz, Ph. D.,Moskowitz Jacobs, Inc., White Plaines, New York, Alejandra M. Munoz, M.S., IRIS: International Resources for Insights and Solutions, LLC, Mountainside, New Jersey, and Maximo C. Gacula, Jr., Ph.D., Department of Psychology, Arizona State University, Tempe, Arizona.

Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.