Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Multinationals, Environment and Global Competition als Buch
PORTO-
FREI

Multinationals, Environment and Global Competition

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Aims to present research concerning the strategic importance of environmental concerns within the multinational firm, and to explore the implications of corporate environmental strategy on public policy. This book is useful to students and decision-m … weiterlesen
Buch

145,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
Multinationals, Environment and Global Competition als Buch

Produktdetails

Titel: Multinationals, Environment and Global Competition

ISBN: 0762309660
EAN: 9780762309665
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Sarianna M. Lundan
EMERALD GROUP PUB

Dezember 2003 - gebunden - 222 Seiten

Beschreibung

Aims to present research concerning the strategic importance of environmental concerns within the multinational firm, and to explore the implications of corporate environmental strategy on public policy. This book is useful to students and decision-makers interested in the changing role of multinational enterprises in the global economy.

Inhaltsverzeichnis

Multinationals, environment and global competition: a conceptual framework; Degree of internationalization and environmental performance: evidence from US multinationals; Environmental strategy choice and financial profitability: differences between multinationals and domestic firms in Belgium; Environmental aspects of Danish foreign direct investment in developing countries: the role of home country factors in shaping the global environmental practices of Danish multinationals; Internationalization and environmental reporting: the green face of the world's leading multinationals; Environmental self-regulation in the global economy: the role of firm capabilities; Multinationals, NGOs and regulation: Greenpeace and the global phase out of chlorine bleaching; Multinationals and global climate change: issues for the automotive and oil industries; Multinationals, the environment and the WTO: issues in the environmental goods and services sector and in climate change mitigation.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
The Future of Foreign Direct Investment and the Multinational Enterprise
Buch (gebunden)
Regional Aspects of Multinationality and Performance
Buch (gebunden)
von Alan M. Rugman
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.