Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
New Directions in Measures and Methods als Buch
PORTO-
FREI

New Directions in Measures and Methods

52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case Laminate on White w/Gloss Lam. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
This volume brings together researchers in motivation from around the world to address new directions in measures and methods for motivational research. The volume discusses the use of projective techniques, on-line questionnaires, interviews, focus … weiterlesen
Buch

164,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
New Directions in Measures and Methods als Buch

Produktdetails

Titel: New Directions in Measures and Methods

ISBN: 0762308192
EAN: 9780762308194
52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case Laminate on White w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Martin L. Maehr, Paul R. Pintrich
Emerald Group Publishing Limited

1. Januar 2001 - gebunden - 396 Seiten

Beschreibung

This volume brings together researchers in motivation from around the world to address new directions in measures and methods for motivational research. The volume discusses the use of projective techniques, on-line questionnaires, interviews, focus groups, observations, and multiple methods.

Inhaltsverzeichnis

An information processing account of implicit motive arousal, O.C. Schultheiss; Dynamic measures for studying interest and learning, M. Ainley, S. Hidi; The on-line motivation questionnaire - a self-report instrument to assess students' context sensitivity, M. Boekaerts; Methodological issues and advances in researching tactics, strategies, and self-regulated learning, P.H. Winne et al; Interviews as a mechanism for understanding other's experiences, E. Degroot; Dynamic assessment as a key to understanding student motivation in a classroom context, S. Jarvela et al; Individual differences and developmental trends in motivation - integrating person-centered and variable-centered methods, M. Niemivirta The use of multi-level modelling to study individual change and context effects in achievement motivation, J.E. Jacobs, D.W. Osgood; Systematic research synthesis on motivation, J.C. Valentine, H. Cooper; Issues in the assessment of motivation in students from ethnic minority populations, S.L. Yu, C.A. Wolters.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.