Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Network Dynamics in International Marketing als Buch
PORTO-
FREI

Network Dynamics in International Marketing

52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case Laminate on White w/Gloss Lam. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 10% Rabatt bei Hugendubel.de
 
10% Rabatt sichern mit Gutscheincode: XMAS10
 
Contributes to the state of knowledge in the area of relationship marketing and provides readers with an insight into the antecedents and roots of the "fashionable" interest in relationship marketing. This book presents ideas on our understanding of … weiterlesen
Buch

154,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Network Dynamics in International Marketing als Buch

Produktdetails

Titel: Network Dynamics in International Marketing
Autor/en: P. Naude, P. W. Turnbull, Peter Naude

ISBN: 0080433588
EAN: 9780080433585
52:B&W 6. 14 x 9. 21in or 234 x 156mm (Royal 8vo) Case Laminate on White w/Gloss Lam.
Sprache: Englisch.
Emerald Group Publishing Limited

15. Dezember 1998 - gebunden - 344 Seiten

Beschreibung

Contributes to the state of knowledge in the area of relationship marketing and provides readers with an insight into the antecedents and roots of the "fashionable" interest in relationship marketing. This book presents ideas on our understanding of networks, relationships, and interaction.

Inhaltsverzeichnis

Manufacturer-Retailer Relationships in Germany: The Institutionalisation of Category Management (L. Araujo, S. Muzas). Relationship Marketing Management: The Internal and External Marketing Dimensions of Marketing Planning (D. Ballantyne). Adaptations in Buyer-Seller Relationships (R. Brennan, P. Turnbull). The Nature and Development of Inter-Organisational Relationships: A Network Perspective (M. Cheung, P. Turnbull). From Districts to Milieux: In Search of Network Boundaries (B. Cova et al .). Case Research as a Methodology for Industrial Networks: A Realist Apologia (G. Easton). Relationship Strategy: Decisions on Valuing and Managing Network Options (D. Ford et al .). The Burden of Relationships, or Who's Next? (H. Hakansson, I. Snehota). Time and Temporality in Research Design: A Review of Buyer-Seller Relationship Models (A. Halinen). The Impact of Groupware on Relationship Management (C. Holland, R. Phillips). Strategic Marketing: Tracing the Evolution in the Network Context of Competition (U. Juettner). Winning Bids for Technology Based Capital Equipment: The Significant but Variable Effect of Buyer-Supplier Relationships (D. Large, R. More). Grounded Theory as a Methodology in Industrial Network Theory (D. McLoughlin, S. deBurca). Relationships in Banking (J. Proenca, L. Castro).
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
Artikel mit dem Hinweis "Pünktlich zum Fest" werden an Lieferadressen innerhalb Deutschlands rechtzeitig zum 24.12.2018 geliefert.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.