Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Winning in Asia: Strategies for Competing in the New Millennium als Buch
PORTO-
FREI

Winning in Asia: Strategies for Competing in the New Millennium

New. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
The first book to spell out exactly what multinational and local Asian firms must do to compete successfully in post-crisis Asia While the Asian economy used to depend primarily on exports, today the local Asian market is demanding and consuming more … weiterlesen
Buch

29,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Winning in Asia: Strategies for Competing in the New Millennium als Buch

Produktdetails

Titel: Winning in Asia: Strategies for Competing in the New Millennium
Autor/en: Peter J. Williamson

ISBN: 0875846203
EAN: 9780875846200
New.
Sprache: Englisch.
HARVARD BUSINESS

Juni 2004 - gebunden - 261 Seiten

Beschreibung

The first book to spell out exactly what multinational and local Asian firms must do to compete successfully in post-crisis Asia While the Asian economy used to depend primarily on exports, today the local Asian market is demanding and consuming more goods. The make-up of competition locally is shifting from national fiefdoms to cross-border competition. And China s rapid development is changing how competition is played altogether. Winning in Asia explores these new business realities in Asia, and explains why there will be no going back to the Asian norm of the 80s and 90s. Most importantly, it tackles head-on the critical issue of what companies both local Asian businesses and multinational corporations operating in Asia must do and how they must change in order to compete successfully in the next round of Asian competition.

Inhaltsverzeichnis

Introduction; 1. Asian Competition: The Next Round; 2. The Players: Their Power and Pathologies; 3. Are the Tigers Changing Their Stripes? 4. Closing the Asian Productivity Gap; 5. Rising to Asia's Innovation Challenge; 6. The Brand-Building Challenge; 7. The Internationalisation Challenge; 8. Reshaping the Asian Playing Field; 9. Winning Strategies for Asia's New Reality

Portrait

Peter Williamson is the Affiliate Professor of Asian Business and International Management at INSEAD and co-author of From Global to Metanational: How Companies Win in the Knowledge Economy.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.