Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
The Art Firm: Aesthetic Management and Metaphysical Marketing als Buch
PORTO-
FREI

The Art Firm: Aesthetic Management and Metaphysical Marketing

New. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
"Expansive in its scope, The Art Firm is one of the most interesting management books I've read in some time. It is eloquently written and delivers important conclusions that will be of enduring importance. It should become the authoritative work on … weiterlesen
Buch

57,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
vorbestellbar
The Art Firm: Aesthetic Management and Metaphysical Marketing als Buch

Produktdetails

Titel: The Art Firm: Aesthetic Management and Metaphysical Marketing
Autor/en: Pierre Guillet De Monthoux

ISBN: 0804748136
EAN: 9780804748131
New.
Sprache: Englisch.
STANFORD BUSINESS BOOKS

Januar 2004 - gebunden - 408 Seiten

Beschreibung

"Expansive in its scope, The Art Firm is one of the most interesting management books I've read in some time. It is eloquently written and delivers important conclusions that will be of enduring importance. It should become the authoritative work on the relationship of art and aesthetics and the practice of business."--Robert D. Austin, Harvard Business School, Author of Artful Making: What Managers Need to Know About How Artists Work
"Although there are many books that purport to address the issues of business and the arts, I have yet to find such an engaging, challenging, and intellectually playful investigation of these issues as The Art Firm. Guillet de Monthoux romps through European thought and artistic enterprises with remarkable agility. This work, peppered with illustrative examples from history to the present day, asks important questions of our management oriented culture."--Ruth Bereson, Program in Arts Administration, Teachers College, Columbia University

Portrait

Pierre Guillet de Monthoux is Professor and Chair of General Management, School of Business, Stockholm University, Sweden. He has also written "The Moral Philosophy of Management" and edited "Good Novels Better Management" (with Barbara Czarniawska).

Mehr aus dieser Reihe

zurück
24/7: Time and Temporality in the Network Society
Buch (gebunden)
The Basic George B. Dantzig
Buch (gebunden)
The Human Organization of Time: Temporal Realities and Experience
Buch (gebunden)
von Allen C. Bluedor…
CQ: Developing Cultural Intelligence at Work
Buch (gebunden)
von P. Christopher E…
The Expansion of Management Knowledge: Carriers, Flows, and Sources
Buch (gebunden)
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.