Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Putting Stakeholder Management into Practice als Buch
PORTO-
FREI

Putting Stakeholder Management into Practice

2004. Auflage. Book. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Stakeholder Management - today's buzzword - is difficult to translate into practice even for the experienced manager. Following "How to achieve excellence in Stakeholder Management", which included case studies from reputable companies, the present v... weiterlesen
Buch

101,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Putting Stakeholder Management into Practice als Buch
Produktdetails
Titel: Putting Stakeholder Management into Practice

ISBN: 3540206914
EAN: 9783540206910
2004. Auflage.
Book.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Margit Huber, Martina Pallas, Joachim Scharioth
Springer Berlin Heidelberg

22. Januar 2004 - gebunden - 184 Seiten

Beschreibung

Stakeholder Management - today's buzzword - is difficult to translate into practice even for the experienced manager. Following "How to achieve excellence in Stakeholder Management", which included case studies from reputable companies, the present volume goes beyond explaining theoretical constructs. Success stories from a wide range of sectors and regions are analyzed in depth in order to illustrate how Stakeholder Management can be tailored to each unique situation. The reader will get concrete answers and ideas about planning and implementing successful stakeholder management in the area of customer retention, employee commitment and internal service quality. These business cases are complemented by articles on the Balanced Scorecard as well as the link between customer satisfaction and business success.

Inhaltsverzeichnis

Driving Action with TRI*M.
Ten Years of Quality Management at the Hamburger Sparkasse.
Driving the Bottom Line in Finance - Is There a Link Between Customer Retention and Business Success in the Financial Services Market?.
Customer Retention in Heavy Industry.
Understanding Customer Retention in Eurotel Prague - TRI*M Index Is only Average....
For the Better of the Company: Making TRI*M Work - The Orange Switzerland Experience.
Internal Service Quality as a Critical Factor for Success.
The ATB Journey with TRI*M.
A Rather Different Speed Record: From 44 to 90 in Two Years.
The Staff Survey as a Tool for Business Development.
The Employee Survey as a Milestone in Business Development.
Building a Customer-Centric Culture.
The Balanced Scorecard as an Internal Auditing Tool.
Increasing Customer Loyalty in Markets Faced with Changing Customer Expectations.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Raskolnikov and Svidrigailov
Buch (gebunden)
Das Messias-Projekt
- 54% **
eBook
von Markus Ridder
Print-Ausgabe € 10,99
Unschuldig?
- 33% **
eBook
von Bruno Woda
Print-Ausgabe € 11,99
Spur nach Namibia
- 33% **
eBook
von Klaus Heimann
Print-Ausgabe € 11,99

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Act of Law - Liebe verpflichtet
- 70% **
eBook
von Karin Lindber…
Print-Ausgabe € 11,99
Endstation Donau
- 49% **
eBook
von Edith Kneifl
Print-Ausgabe € 19,90
Harry Potter 1 und der Stein der Weisen
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Inseltage
eBook
von Jette Hansen
Harry Potter 1 und der Stein der Weisen. Schmuckausgabe
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.