Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Restructuring Schools als Buch
PORTO-
FREI

Restructuring Schools

Promising Practices and Policies. 1995. Auflage. Book. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Restructuring Schools presents conceptual and empirical models of school organization for promoting students' achievement. Papers by nationally recognized educational sociologists examine four dimensions of the educational process-school organiza … weiterlesen
Buch

109,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Restructuring Schools als Buch

Produktdetails

Titel: Restructuring Schools

ISBN: 0306450348
EAN: 9780306450341
Promising Practices and Policies.
1995. Auflage.
Book.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Maureen T. Hallinan
Springer US

31. Oktober 1995 - gebunden - 284 Seiten

Beschreibung

Restructuring Schools presents conceptual and empirical models of school organization for promoting students' achievement. Papers by nationally recognized educational sociologists examine four dimensions of the educational process-school organization and governance, organization of students for instruction, classroom processes, and school-to-work transitions-and suggest methods to increase the effectiveness of each. The volume also explores the innovative concept of output-driven education which redirects attention to student achievement as an outcome variable.

Inhaltsverzeichnis

Introduction (M.T. Hallinan). Achievementoriented School Design (J.S. Coleman). Reforming Education: A Critical Overlooked Component (A.C. Kerckhoff). Lessons from Catholic High Schools on Renewing Our Educational Institutions (A.S. Bryk). Ideology and Organizations: Private Education in PostCommunist Poland (B. Heyns). School Choice in New York City: Preliminary Observations (P. Cookson, Jr., C. Lucks). Lost in Translation: Applying Total Quality Management to Schools, Colleges, and Universities (A.M. Pallas, A. Neumann). Creating Linkages in the High SchooltoWork Transition: Vocational Teachers' Networks (J. Rosenbaum, S.A. Jones). Talking and Working Together: Conditions for Learning in Complex Instruction (E. Cohen et al.). Local Constraints on Opportunity to Learn Mathematics in High School (J. Manlove, D. Baker). Tracking Students for Instruction: Consequences and Implications for School Restructuring (A. Gamoran, M.T. Hallinan). Academic Challenge, Motivation, and Self Esteem: The Daily Experiences of Students in High School (B. Schneider, S. Knauth). Overview (M.T. Hallinan). Index.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.