Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Bücher immer versandkostenfrei
The Effect of Advertising and Display als Buch
PORTO-
FREI

The Effect of Advertising and Display

Assessing the Evidence. Auflage 2003. Book. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Robert East presents evidence on successful advertising campaigns where the brand benefits from more sales and higher prices, and he describes how good advertising can sometimes reduce the cost of doing business. The question of repeated exposure is ... weiterlesen
Buch

109,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
The Effect of Advertising and Display als Buch
Produktdetails
Titel: The Effect of Advertising and Display
Autor/en: Robert East

ISBN: 1402075146
EAN: 9781402075148
Assessing the Evidence.
Auflage 2003.
Book.
Sprache: Englisch.
Springer US

31. Juli 2003 - gebunden - 136 Seiten

Beschreibung

Robert East presents evidence on successful advertising campaigns where the brand benefits from more sales and higher prices, and he describes how good advertising can sometimes reduce the cost of doing business. The question of repeated exposure is examined: do sales initially gather pace with additional ad exposures, or do the gains get less and less after the first exposure? New evidence on this issue is assessed. The focus then moves to a model of ad response that covers the evidence on repeated ad exposure and explains how advertising may work over both short-term and long-term periods. The processes that could produce the long-term effect are discussed and new evidence is presented on the function of word of mouth. There is a chapter on the psychological processes that are used to explain ad effect and brief sections on the point of purchase and online advertising.

Inhaltsverzeichnis

1: What is Effective Advertising.- 2: Advertising Frequency and Concentration.- 3: Wearout, Carryover Effects and Decay of Advertising.- 4: How Do Individuals Process Advertising?.- 5: Advertising at the Point of Sale.- 6: Online Advertising.- Postscript.- Advertising Terms.- Useful Websites.- References.- Author Index.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
Fiji Food Environments
Buch (kartoniert)
von Sandra Bradsh…
Der Wirtschaftsstandort Deutschland
Buch (kartoniert)
My Name It Is Nothin': Bob Dylan
Buch (gebunden)
von Richard Klein
Integrated Circuit Failure Analysis: A Guide to Preparation Techniques
Buch (gebunden)
von Friedrich Bec…

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

Fünfundzwanzig Schwäbische Sketche
Buch (gebunden)
von Manfred Heppe…
Computervisualisierung und Modelldenken
Buch (kartoniert)
von Jörg Saborows…
Fit in 7 x 7 Sekunden
Buch (kartoniert)
von Gerd Schnack
Harun Farocki
Buch (kartoniert)
von Harun Farocki…
Special Operations and Strategy from World War II to the War on Terrorism
Buch (gebunden)
von James D. Kira…
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.