Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Dynamic Strategic Analysis als Buch
PORTO-
FREI

Dynamic Strategic Analysis

Demystifying simple success strategies. 'Gabler Edition Wissenschaft'. Softcover reprint of the original 1st…
Buch (kartoniert)
The foremost activity as far as strategy management is concerned has always been the analysis of factors underlying firm success. While significant insights have been gained, the field is still highly fragmented, often oversimplifies the interrelatio … weiterlesen
Dieses Buch ist auch verfügbar als:
Buch

112,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Dynamic Strategic Analysis als Buch

Produktdetails

Titel: Dynamic Strategic Analysis
Autor/en: Sebastian Raisch

ISBN: 3824482495
EAN: 9783824482498
Demystifying simple success strategies.
'Gabler Edition Wissenschaft'.
Softcover reprint of the original 1st ed. 2004.
Book.
Sprache: Englisch.
Gabler

10. Dezember 2004 - kartoniert - 308 Seiten

Beschreibung

The foremost activity as far as strategy management is concerned has always been the analysis of factors underlying firm success. While significant insights have been gained, the field is still highly fragmented, often oversimplifies the interrelation between success factors, and remains inherently static in its approach.Sebastian Raisch establishes three models to address these limitations and validates them in a field study of global media enterprises. The integrated model combines the most relevant determinants of company performance into a single model and the complex model captures the interrelations between these determinants. Furthermore, the evolutionary model encompasses the evolution of these determinants over time. Thecombined results provide a state-of-the-art view of the factors and effects underlying firm performance.

Inhaltsverzeichnis

Research interest and objectives

Literature review:

Towards a dynamic research model

Model development and hypotheses

Research methodology

Research findings: the integrated, the complex and the evolutionary model

Implications and conclusions

Portrait

Dr. Sebastian Raisch promovierte bei Prof. Dr. Gilbert Probst am Lehrstuhl für Management und Organisation der Universität Genf, Schweiz. Er ist als Projekt Manager am Institut für Management der Universität St. Gallen, Schweiz, tätig.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.