Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Student Motivation als Buch
PORTO-
FREI

Student Motivation

The Culture and Context of Learning. 'The Springer Series on Human Exceptionality'. Auflage 2001. Book.…
Buch (gebunden)
Ihr 13%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
13% Rabatt sichern mit Gutscheincode: FREITAG13
 
This book presents the latest developments in the major theories of student motivation as well as up-to-date research on the contextual and cultural variables that influence learning motivation in educational settings. An international roster of expe … weiterlesen
Buch

170,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Sofort lieferbar
Student Motivation als Buch

Produktdetails

Titel: Student Motivation

ISBN: 0306465248
EAN: 9780306465246
The Culture and Context of Learning.
'The Springer Series on Human Exceptionality'.
Auflage 2001.
Book.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Chi-Yue Chiu, Farideh Salili, Ying-Yi Hong
Springer US

31. Mai 2001 - gebunden - 392 Seiten

Beschreibung

This book presents the latest developments in the major theories of student motivation as well as up-to-date research on the contextual and cultural variables that influence learning motivation in educational settings. An international roster of experts provides ample illustration of the complexities that are revealed when the study of cultural and contextual interactions is combined with motivational and cognitive variables.

Inhaltsverzeichnis


1. The Culture, Context of Learning; F. Salili, et al.
Part I: Attribution Theory/Beliefs and Values: Current Status and Research.
2. Intrapersonal, Interpersonal Theories of Motivation from an Attribution Perspective; B. Weiner.
3. Inferences about Responsibility, Values: Implication for Academic Motivation; S. Graham.
4. The Social Functions of Attributional Face Saving Tactics; J. Juvonen.
5. Declining Optimism in Ethnic Minority Students: The Role of Attributions, Self-Esteem; C. van Laar.
6. Chinese Students' Teachers' Inferences of Effort, Ability; Y.-yi Hong.
Part II: Goal Orientation Theory: New Ideas and Recent Research.
7. Cultural Diversity, Student Motivation, Achievement; M.L. Maehr, R. Yamaguchi.
8. Goal Orientation, Self-Regulated Learning in The College Classroom: A Cross-Cultural Comparison; P.R. Pintrich, et al.
9. Contextual Influences on Motivation, Performance: An Examination of Achievement Goal Structures; T. Urdan.
10. Cross-Cultural Response to Failure: Considering Outcome Attributions with Different Goals; H. Grant, C.S. Dweck.
11. The Influence of Culture, Context on Student's Motivational Orientation, Performance; F. Safili, et al.
12. Goals, Motivation of Chinese Students -Testing The Adaptive Learning Model; K. Shi, et al.
Part III: Context of Learning and Classroom Instruction.
13. Classroom Context Effects on Young Children's Motivation; D.J. Stipek.
14. Teaching Across Cultures; J.B. Biggs.
15. Significance of Cultural, Motivation Variables on Students' Attitudes Towards Group Work; S. Volet.
16. Research on Classroom Instruction, Its Effects - Shortcomings, Dead Ends, and Future Perspectives; A. Helmke. Author Index. Subject Index.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.