Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei

GURPS For Dummies

1. Auflage. Paperback. Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: WIESN12
 
Get the scoop from the experts and start playing today


This is it -- the secret passageway to success (and fun) with GURPS

GURPS (Generic Universal Role Playing System) is not like other role playing games because it gives you the freedom to creat … weiterlesen
Buch

27,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
GURPS For Dummies als Buch

Produktdetails

Titel: GURPS For Dummies
Autor/en: Stuple, Griffith, Hartsfvang

ISBN: 0471783293
EAN: 9780471783299
1. Auflage.
Paperback.
Sprache: Englisch.
John Wiley & Sons

6. März 2006 - kartoniert - 434 Seiten

Beschreibung

Get the scoop from the experts and start playing today


This is it -- the secret passageway to success (and fun) with GURPS

GURPS (Generic Universal Role Playing System) is not like other role playing games because it gives you the freedom to create any world or character you can imagine. This fun and easy guide gets you up to speed, so you can get into the game and hold your own right from the start.

Discover how to:
* Develop your character's skills and attributes
* Prepare for combat and other encounters
* Role play your character's personality
* Become a Game Master
* Create and populate your own game world

Inhaltsverzeichnis

Introduction.

Part I: Getting Started with GURPS.

Chapter 1: Introducing GURPS--The Generic Universal RolePlaying System.

Chapter 2: Determining Your Role.

Chapter 3: Laying the Attribute Foundation.

Chapter 4: Taking Advantages.

Chapter 5: Finding Your Hero's Flaws.

Chapter 6: Finalizing Your Character with Skills.

Part II: Enhancing Your Character.

Chapter 7: So You Want to Be a Wizard - Magic.

Chapter 8: Powering Your Character.

Chapter 9: Tackling Tech Level.

Chapter 10: Playing Races Outside the Norm.

Part III: Playing with Your Character.

Chapter 11: Doing Unto Others: Combat.

Chapter 12: Tracking the Details.

Chapter 13: Playing the Role.

Part IV: Running Your Own Adventure.

Chapter 14: Playing the GM.

Chapter 15: Building a Simple Adventure.

Chapter 16: Motivating Players.

Part V: Building Your Own World.

Chapter 17: Creating a Complete Campaign.

Chapter 18: Setting the State for Your World.

Chapter 19: Mapping, Planning, and Plotting.

Chapter 20: Creating Memorable NPCs.

Chapter 21: Flavoring your Campaign.

Part VI: The Parts of Ten.

Chapter 22: Ten Rules for Spending Points.

Chapter 23: Ten Advantages We Like.

Chapter 24: Ten Disadvantages That Aren't Too Painful.

Glossary.

Index.

Portrait

Adam Griffith is a 28-year gaming veteran skilled in creating characters and campaigns. Bjoern-Erik Hartsfvang has 24 years of experience crafting and running game worlds. Stuart J. Stuple has 15 years of gaming experience with a focus on technology and alien races.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.