Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Leisure Marketing als Buch
- 9 % **

Leisure Marketing

Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issue … weiterlesen
Dieses Buch ist auch verfügbar als:
Jetzt

39,49*

inkl. MwSt.
Bisher: € 43,49
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Leisure Marketing als Buch

Produktdetails

Titel: Leisure Marketing
Autor/en: Susan Horner

ISBN: 075065550X
EAN: 9780750655507
Sprache: Englisch.
Taylor & Francis

15. Dezember 2004 - kartoniert

Beschreibung

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Inhaltsverzeichnis

Part one: Introduction - What is leisure?;
What is marketing?;
Part two: Leisure and marketing concepts - The market;
The business environment;
Strategic marketing planning;
Part three: Leisure and the marketing mix - Product;
Price;
Place: Promotion;
Part four: Key marketing issues in the different sectors of leisure;
Part five: Topical issues in leisure marketing;
Globalisation and leisure marketing;
Market research in leisure;
Ethical challenges in leisure marketing;
Part six: Case studies;
Part seven: The future of leisure marketing.

Portrait

Principal Lecturer in Tourism and Hospitality, Sheffield Hallam University. Susan is a specialist in applied consumer behaviour and marketing. She is the author of a wide range of books, articles, papers and distance learning materials with a particular focus on the tourism and hospitality sectors. Susan has also developed a particular interest and expertise in the writing and use of case studies for innovative teaching and learning experiences. Head of Tourism and Hospitality, Sheffield Hallam University and Professeur Visitant at IMHI Paris. John is the author of seven books on tourism and has been a keynote speaker at major international conferences in many countries including the UK, Russia, Greece, Indonesia, Portugal, Turkey, Sri Lanka and Brazil. He is also Chair of ATLAS,the association of universities involved in Tourism Education and research.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.