Hugendubel.de - Das Lesen ist schön

Warenkorb

€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Bücher immer versandkostenfrei
Leisure Marketing als Buch
PORTO-
FREI

Leisure Marketing

A Global Perspective. black & white illustrations. Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issue... weiterlesen
Dieses Buch ist auch verfügbar als:
Buch

40,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Leisure Marketing als Buch
Produktdetails
Titel: Leisure Marketing
Autor/en: Susan Horner, John Swarbrooke

ISBN: 075065550X
EAN: 9780750655507
A Global Perspective.
black & white illustrations.
Sprache: Englisch.
Taylor & Francis Ltd

15. Dezember 2004 - kartoniert - 424 Seiten

Beschreibung

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Inhaltsverzeichnis

Part one: Introduction - What is leisure?;
What is marketing?;
Part two: Leisure and marketing concepts - The market;
The business environment;
Strategic marketing planning;
Part three: Leisure and the marketing mix - Product;
Price;
Place: Promotion;
Part four: Key marketing issues in the different sectors of leisure;
Part five: Topical issues in leisure marketing;
Globalisation and leisure marketing;
Market research in leisure;
Ethical challenges in leisure marketing;
Part six: Case studies;
Part seven: The future of leisure marketing.

Portrait

Principal Lecturer in Tourism and Hospitality, Sheffield Hallam University. Susan is a specialist in applied consumer behaviour and marketing. She is the author of a wide range of books, articles, papers and distance learning materials with a particular focus on the tourism and hospitality sectors. Susan has also developed a particular interest and expertise in the writing and use of case studies for innovative teaching and learning experiences. Head of Tourism and Hospitality, Sheffield Hallam University and Professeur Visitant at IMHI Paris. John is the author of seven books on tourism and has been a keynote speaker at major international conferences in many countries including the UK, Russia, Greece, Indonesia, Portugal, Turkey, Sri Lanka and Brazil. He is also Chair of ATLAS,the association of universities involved in Tourism Education and research.

Kunden, die diesen Artikel gekauft haben, kauften auch

Tragen Sie Ihre E-Mail- Adresse ein, und bleiben Sie kostenlos informiert:
De Alldag kann mi mol!
Taschenbuch
von Ilka Brüggema…
Die Nacht, in der Mr Singh verschwand
Taschenbuch
von Sabine Ludwig
Der Nachtwandler
eBook
von Sebastian Fit…
Möwenschrei
- 10% **
eBook
von Nina Ohlandt
Print-Ausgabe € 10,00

Diese Artikel könnten Sie auch interessieren

INSELblau
eBook
von Stina Jensen
Das Messias-Projekt
- 54% **
eBook
von Markus Ridder
Print-Ausgabe € 10,99
Harry Potter 1 und der Stein der Weisen. Schmuckausgabe
Buch (gebunden)
von Joanne K. Row…
Living with the Passive-Aggressive Man
Taschenbuch
von Scott Wetzler
British Slang. Kauderwelsch AusspracheTrainer-CD
Hörbuch
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** im Vergleich zum dargestellten Vergleichspreis.