Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Bücher immer versandkostenfrei
Stories at Work: Using Stories to Improve Communication and Build Relationships als Buch
PORTO-
FREI

Stories at Work: Using Stories to Improve Communication and Build Relationships

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
How to use storytelling to become a better communicator, presenter, negotiator, teacher, listener, and leader.
Buch

58,99*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
Stories at Work: Using Stories to Improve Communication and Build Relationships als Buch

Produktdetails

Titel: Stories at Work: Using Stories to Improve Communication and Build Relationships
Autor/en: Terrence L. Gargiulo

ISBN: 0275987310
EAN: 9780275987312
Sprache: Englisch.
PRAEGER FREDERICK A

Mai 2006 - gebunden - 163 Seiten

Beschreibung

How to use storytelling to become a better communicator, presenter, negotiator, teacher, listener, and leader.

Inhaltsverzeichnis

Introduction; * What Stories Can Do: Communicating Through Stories; * Case Study - Kinship Center; * Managing Through Stories; * Case Study - SodexhoUSA; * Leading Through Stories; * Case Study - Environment for Organizational Improvement; * Putting Stories to Work: Building an Index of Personal Stories; * Story Collaging; * Exercises and Tools; * Suggested Readings; * Index.

Portrait

TERRENCE L. GARGIULO is an international speaker, author, organisational development consultant, and group process facilitator, based in the San Francisco area. A recipient of Inc. magazine's Marketing Master Award, his clients include General Motors, Merck, Raytheon, Coca-Cola, and the U.S. Coast Guard.

Pressestimmen

"Gargiulo is a speaker, author, organizational development consultant, and group process facilitator from the San Francisco area. Based on a belief that stories are fundamental to the way people communicate and learn, he offers managers and business leaders a practical guide to using stories to improve communication and build relationships in the workplace. The text includes discussion about three areas where stories play a vital role--communicating, managing, and leading--followed by processes, tools, and exercises for using stories to influence behavior, negotiate differences, persuade, entertain, solve problems, promote healing, effect change, generate creativity, and promote shared understanding." - Business Digest January 2007: : Reference & Research Book News
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.