Warenkorb
€ 0,00 0 Buch dabei,
portofrei
Uses of Intertextuality in Classroom and Educational Research (HC) als Buch
PORTO-
FREI

Uses of Intertextuality in Classroom and Educational Research (HC)

HC gerader Rücken kaschiert. Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Ihr 12%-Rabatt auf alle Spielwaren, Hörbücher, Filme, Musik u.v.m
 
12% Rabatt sichern mit Gutscheincode: SONNE12
 
Buch

85,49*

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei bis drei Werktagen
Uses of Intertextuality in Classroom and Educational Research (HC) als Buch

Produktdetails

Titel: Uses of Intertextuality in Classroom and Educational Research (HC)

ISBN: 1593111509
EAN: 9781593111502
HC gerader Rücken kaschiert.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von David Bloome, Nora Shuart-Faris
Information Age Publishing

1. Oktober 2004 - gebunden - 416 Seiten

Inhaltsverzeichnis

Acknowledgments. Introduction. Part I: Intertextuality, Classroom, and Community Practices, and Meaning Construction. Intertextuality and Education Research, Jay Lemke. The Social Construction of Intertextuality in Classroom Reading and Writing Lessons, David Bloome and Ann Egan-Robertson. Problematizing and Textualizing Language and Race in the Social Construction of Intertextuality in a Seventh Grade Language Arts Class, Nora W. Shuart-Faris. Dialogic Inquiry around Information Texts: The Role of Intertextuality in Constructing Scientific Understandings in Urban Primary Classrooms, Christine C. Pappas, Maria Varelas, Anne Barry, and Amy Rife. Reported Speech and Intertextual Referencing in 10- to 12-Year-Old Students' Informal Talk, Janet Maybin. Part II: Intertextuality and the Construction of Voice in Textual Practices. Voice, Appropriation and Discourse Representation in a Student Writing Task, Ron Scollon, Wai King Tsang, David Li, Vicki Yung, and Rodney Jones. Other People's Voices: The Coarticulation of Texts and Subjectivities, George Kamberelis and Karla Danette Scott, Stance and Intertextuality in Written Discourse, Richard Beach and Chris M. Anson. Intertextual Practices in the Construction of Multimodal Texts in Inquiry-based Learning, Roz Ivanic. Part III: Cognitive and Socio-psycholinguistic Constructions of Intertextuality. Cognitive Aspects of Constructing Meaning Through and Across Multiple Texts, Susan Goldman. Deconstructing the Reader, the Text, and Context: Intertextuality and Reading From a "Cognitive" Perspective, Douglas K. Hartman. Researching Intertextuality Within Collaborative Classroom Learning Environments, Kathy G. Short.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.
** Deutschsprachige eBooks und Bücher dürfen aufgrund der in Deutschland geltenden Buchpreisbindung und/oder Vorgaben von Verlagen nicht rabattiert werden. Soweit von uns deutschsprachige eBooks und Bücher günstiger angezeigt werden, wurde bei diesen kürzlich von den Verlagen der Preis gesenkt oder die Buchpreisbindung wurde für diese Titel inzwischen aufgehoben. Angaben zu Preisnachlässen beziehen sich auf den dargestellten Vergleichspreis.