Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement als Buch (gebunden)
PORTO-
FREI

Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Social Media Strategy provides a simple, structured way to create integrated customer engagement and social media campaigns that work. Organizations often talk of digital planning but struggle to know which channels to invest in, how to integrate the … weiterlesen
Buch (gebunden)

121,49 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Versand in 3 Wochen
Zustellung: Fr, 18.02. - Di, 22.02.
  • Bewerten
  • Empfehlen
Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement als Buch (gebunden)

Produktdetails

Titel: Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement
Autor/en: Julie Atherton

ISBN: 1789660319
EAN: 9781789660319
Sprache: Englisch.
KOGAN PAGE

29. Oktober 2019 - gebunden - 272 Seiten

Beschreibung

Social Media Strategy provides a simple, structured way to create integrated customer engagement and social media campaigns that work. Organizations often talk of digital planning but struggle to know which channels to invest in, how to integrate them with content marketing activity, or fail to develop measurable outputs that align with business objectives. This book provides a clear road map for efficient planning, deliverance and financial accountability of social media's contribution to the business.

Social Media Strategy delivers practical guidance such as identifying and targeting audience segments, methods of two-way community engagement, reputation management, being present on the right channels, and driving action through influencers. It also identifies the relevant tools and platforms to audit, track and measure business impact and customer engagement. With example templates, interviews and global case studies including National Geographic, Lush, South West Airlines, Dreams, Mumsnet and more, this professional guide delivers a long-term solution for maximizing social media led business development.

Inhaltsverzeichnis

Chapter - 01: The role of social media in business, marketing and customer expectations; Chapter - 02: Integrated customer engagement - Understanding how and why your social media strategy will enhance your PR and strategic business development; Chapter - 03: Getting started - Aligning social media goals and KPIs with your wider business objectives, PR and marketing campaigns; Chapter - 04: The power of social listening - How to profile your audience and customer insights for a global social media strategy; Chapter - 05: A quick-step guide to channel selection, digital integration, niche social and being present on the relevant channels; Chapter - 06: How to drive action and engagement through integrated content marketing on social media; Chapter - 07: Customer or celebrity? Identifying and attracting the right influencers to advocate your brand; Chapter - 08: Examples, tools and templates - What does a great social media strategy look like?; Chapter - 09: Measuring and benchmarking success - How and when do you know your social media strategy is working?; Chapter - 10: Crisis and reputation management for social media - A clear guide for the unpredictable

Portrait

Julie Atherton is a business leader, public speaker, consultant and strategist with 30 years' experience gained working with global brands including Nissan, ITV, Deloitte Digital, Asos and St John Ambulance. Awarded IDM Educator of the Year in 2018, she trains marketing professionals and business leaders in digital, brand, social media and content marketing. She is also an experienced trustee and non-executive director for a range of organizations including the IDM Qualifications Advisory Board and Union of Brunel Students.
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Sicher & bequem bezahlen:
Bleiben Sie in Kontakt:
Hugendubel App
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

3 Durch Öffnen der Leseprobe willigen Sie ein, dass Daten an den Anbieter der Leseprobe übermittelt werden.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

11 Ihr Gutschein KALENDER2022 gilt bis einschließlich 31.01.2022. Sie können den Gutschein ausschließlich online einlösen unter www.hugendubel.de. Keine Bestellung zur Abholung mit Zahlung in der Filiale möglich. Der Gutschein ist nur gültig für Kalender, die nicht der gesetzlichen Preisbindung unterliegen. Der Gutschein ist nicht mit anderen Gutscheinen und Geschenkkarten kombinierbar. Eine Barauszahlung ist nicht möglich. Ein Weiterverkauf und der Handel des Gutscheincodes sind nicht gestattet.

12 Bestellungen ins Ausland und der DHL-Paketversand sind von der portofreien Lieferung ausgeschlossen. Gültig bis 31.01.2022.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.

*** Gilt für Versandbestellungen nach Hause.