The Dentsu Way: Secrets of Cross Switch Marketing from the World's Most Innovative Advertising Agency als Buch (gebunden)
PORTO-
FREI

The Dentsu Way: Secrets of Cross Switch Marketing from the World's Most Innovative Advertising Agency

Sprache: Englisch.
Buch (gebunden)
Lessons from Dentsu, one of the largest, most innovative marketing and communications companies in the world
Buch (gebunden)

34,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Lieferbar innerhalb von zwei Wochen
The Dentsu Way: Secrets of Cross Switch Marketing from the World's Most Innovative Advertising Agency als Buch (gebunden)

Produktdetails

Titel: The Dentsu Way: Secrets of Cross Switch Marketing from the World's Most Innovative Advertising Agency
Autor/en: Kotaro Sugiyama, Tim Andree

ISBN: 0071748121
EAN: 9780071748124
Sprache: Englisch.
MCGRAW HILL BOOK CO

1. Dezember 2010 - gebunden - 310 Seiten

Beschreibung

The breakthrough marketing strategy from the world's most innovative advertising agencyOne of the largest and most successful advertising companies in the world, Dentsu has pioneered a sophisticated new cross-communication strategy--and now it's being revealed for the first time. In a world saturated with marketing messages, making your offering relevant is your biggest challenge. Dentsu's Cross Switch model meets it head on.
The Dentsu Way shares proven tactics for getting your message to consumers and creating "scenarios" to move them through calibrated Contact Points to meet whatever specific goal you set.
This game-changing book:
  • Explains Dentsu's 110-year history and unique service structure, as well as its broad range of business fields
  • Introduces ten case studies of successful campaigns, which have won international advertising awards at events such as the Cannes Lions International Advertising Festival and ADFEST
  • Provides nine of Dentsu's newest original tools and analysis methods
Gain broader, more meaningful customer involvement and penetrate more deeply than ever into your market by following the Dentsu Way.


Inhaltsverzeichnis

Part 1Dentsu Comes of Age
1. The Origins of the Dentsu Way
2. Breadth and Depth: An Overview of Dentsu Scope and Services

Part 2The Cross Communication Imperative
3. From AIDMA to AISAS: The Growing Importance of Cross Communication
4. Cross Communication: A Look at What Makes It Work
5. Creating Scenarios for Cross Communication

Part 3Putting Cross Switch into Play
6. Case Studies of the Cross Switch Way
7. The Cross Switch Design Process
8. From Insight to Scenario Creation
9. Structural Design and Measurement for Cross Switch

Epilogue
Appendix: Outline of Cross Communication Behavior Survey

Portrait

Kotaro Sugiyama is a Senior Vice President and the Chief Creative Officer of Dentsu. He has been a leader of the digital business in Dentsu since 1999. He also played an important role in the foundation of the Tokyo Interactive Ad Awards where he served as chairman for several years. He is uniquely conversant with both traditional ads and digital marketing.
Tim Andree is the first non-Japanese Executive Officer of Dentsu. With more than 25 years of global marketing and communications experience, he worked at Toyota, Canon, the National Basketball Association, and BASF before joining Dentsu, where he currently oversees the company's operations in the Americas and Europe.
The Dentsu Cross Switch Team was formed to develop new concepts and methods to implement Cross Communications for the Dentsu Group's more than 6,000 clients.

Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Sicher & bequem bezahlen:
Bleiben Sie in Kontakt:
Hugendubel App
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

11 Bestellungen ins Ausland und der DHL-Paketversand sind von der kostenfreien Lieferung ausgeschlossen.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.

*** Gilt für Bestellungen auf Hugendubel.de. Von dem verlängerten Rückgaberecht ausgeschlossen sind eBooks, Hörbuch Downloads, tolino select, das Leseglück-Abo, die eKidz.eu Apps sowie phase6 Apps. Das gesetzliche Widerrufsrecht bleibt hiervon unberührt.