Processing and Evaluating Product Innovation als Buch (gebunden)
PORTO-
FREI

Processing and Evaluating Product Innovation

The Search for Comparable Characteristics and Criteria of Really New Innovation. 1. , Aufl. 14 farbige…
Buch (gebunden)
"Innovation is back at the top of the corporate agenda." In an increasingly rigorous competitive landscape, researchers and businesses have identified new product development and innovation as a main source for differentiation, competitive advantage … weiterlesen
Buch (gebunden)

35,80 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Sofort lieferbar
Processing and Evaluating Product Innovation als Buch (gebunden)

Produktdetails

Titel: Processing and Evaluating Product Innovation
Autor/en: Soumit Sain, Daniel Urban

ISBN: 3844019707
EAN: 9783844019704
The Search for Comparable Characteristics and Criteria of Really New Innovation.
1. , Aufl.
14 farbige Abbildungen.
Sprache: Englisch.
Herausgegeben von Clemens Jäger
Shaker Verlag

10. Juni 2013 - kartoniert - 103 Seiten

Beschreibung

"Innovation is back at the top of the corporate agenda." In an increasingly rigorous competitive landscape, researchers and businesses have identified new product development and innovation as a main source for differentiation, competitive advantage and economic growth. Trusting, it seems, in some sort of universal weapon against future competitive uncertainties, companies install new innovation initiatives, build innovation teams and erect innovation centers. And, in fact, numerous models and tools for systematically managing innovation have evolved and successfully implemented in recent decades. However, surprisingly few ideas develop into successful products, let alone sustainable innovations. Henceforth the major goal of this book is to shed light upon the problem that not only many ambitious innovation initiatives get either torn apart before diffusion, but also those entering the market are no more than degenerated compromises of the original idea. These are critical factors in the creation of really new innovation.

Mehr aus dieser Reihe

zurück
Behavioral economic approaches towards irrationality and manipulation with a basic application to a neoclassical economic model
Buch (gebunden)
von Clemens Jäger, J…
Strategic Brand Management
Buch (gebunden)
von Ronita Mondal
vor
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.