Bücher immer versandkostenfrei
Consumers' Confidence in Halal Labeled Manufactured Food als Buch (kartoniert)
PORTO-
FREI

Consumers' Confidence in Halal Labeled Manufactured Food

Malaysians Purchase Intentions of Halal Manufactured Food Products. Paperback. Sprache: Englisch.
Buch (kartoniert)
The impending international challenges facing Malaysia will continue to be dominant and will affect its economic prospects considerably. With an increasing trend towards globalization, Malaysia will face sweeping technological changes in food manufac … weiterlesen
Buch (kartoniert)

78,99 *

inkl. MwSt.
Portofrei
Sofort lieferbar
Consumers' Confidence in Halal Labeled Manufactured Food als Buch (kartoniert)

Produktdetails

Titel: Consumers' Confidence in Halal Labeled Manufactured Food
Autor/en: Golnaz Rezai, Zainal Abidin Mohamed, Mad Nasir Shamsudin

ISBN: 3659149918
EAN: 9783659149917
Malaysians Purchase Intentions of Halal Manufactured Food Products.
Paperback.
Sprache: Englisch.
LAP Lambert Academic Publishing

Juni 2012 - kartoniert - 216 Seiten

Beschreibung

The impending international challenges facing Malaysia will continue to be dominant and will affect its economic prospects considerably. With an increasing trend towards globalization, Malaysia will face sweeping technological changes in food manufacturing which require re-examining strategies of conducting their businesses. Currently, the key areas for growth and development in the food processing industry in Malaysia are functional and convenience foods, food ingredients and halal foods. Today, halal stands not only for the way of slaughter and preparation of food but also for animal welfare, social justice and sustainable environment. The lack of enforcement in monitoring the usage of certified halal food has caused the public to question the validity of some of the products that were claimed to be halal. The objective of this study is to gather information on consumers' confidence towards halal labeled food and to assess the level of confidence of the halalness of food products which carry halal logo.

Portrait

Golnaz is currently a senior lecturer in the Department of Agribusiness and Information Systems at Universiti Putra Malaysia. Her research interest includes consumer buying behavior,applied market research,branding,agri-food supply chain management. She has published numerous articles and has presented over 30 papers related articles to her field.
Entdecken Sie mehr
Servicehotline
089 - 70 80 99 47

Mo. - Fr. 8.00 - 20.00 Uhr
Sa. 10.00 - 20.00 Uhr
Filialhotline
089 - 30 75 75 75

Mo. - Sa. 9.00 - 20.00 Uhr
Bleiben Sie in Kontakt:
Sicher & bequem bezahlen:
akzeptierte Zahlungsarten: Überweisung, offene Rechnung,
Visa, Master Card, American Express, Paypal
Zustellung durch:
1 Mängelexemplare sind Bücher mit leichten Beschädigungen, die das Lesen aber nicht einschränken. Mängelexemplare sind durch einen Stempel als solche gekennzeichnet. Die frühere Buchpreisbindung ist aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den gebundenen Preis eines mangelfreien Exemplars.

2 Diese Artikel unterliegen nicht der Preisbindung, die Preisbindung dieser Artikel wurde aufgehoben oder der Preis wurde vom Verlag gesenkt. Die jeweils zutreffende Alternative wird Ihnen auf der Artikelseite dargestellt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

4 Der gebundene Preis dieses Artikels wird nach Ablauf des auf der Artikelseite dargestellten Datums vom Verlag angehoben.

5 Der Preisvergleich bezieht sich auf die unverbindliche Preisempfehlung (UVP) des Herstellers.

6 Der gebundene Preis dieses Artikels wurde vom Verlag gesenkt. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

7 Die Preisbindung dieses Artikels wurde aufgehoben. Angaben zu Preissenkungen beziehen sich auf den vorherigen Preis.

* Alle Preise verstehen sich inkl. der gesetzlichen MwSt. Informationen über den Versand und anfallende Versandkosten finden Sie hier.